Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny VW Passat i nærmeste tid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke i 2009 ihvertfall, oppdaterte Golf stasjonsvogn og Touran står på programmet. Men den blir 5 år neste sommer, så en facelift kommer vel etterhvert. Helt ny utgave kommer neppe på et par år.

Mener at jeg har lest at det ikke blir noen facelift. De hopper rett på en ny modell :hmm: Tiden får vise :p

Lenke til kommentar

Det er en ny Passat på vei. De drev med vintertesting i Norge tidligere i år, så du skal ikke se bort fra at den blir vist frem på bilutstillingen i Frankfurt til høsten. Det kan hende de kun viser frem et konsept da, men at det er noe som blir rimelig likt produksjonsmodellen.

Den nye modellen vil nok komme på markedet i løpet av neste år en gang. Dersom den blir vist frem som produksjonsmodell i Frankfurt, vil den nok komme til Norge rett etter årsskiftet.

Nå er jeg ikke helt sikker på hvor det er utstilling på vinteren neste år, men dersom den blir vist frem der, er sannsynligheten stor for at den blir lansert på denne tiden av året.

Lenke til kommentar

Ikke annet enn mitt fantastiske intellekt, som en annen bruker så fantastisk formulerte det.

Neida. Vi fikk en melding om at det var blitt observert Volkswagen-modeller på vintertesting, og at de var på størrelse med Passat.

En info-medarbeider hos Møller kunne bekrefte at utviklingen av en ny Passat var i gang, men de visste ikke noe om at den ble testet i Norge på det tidspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...