Goliath Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Noen som vet når en ny Passat er rundt hjørnet? Endret 28. mai 2009 av Goliath Lenke til kommentar
spindle Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke i 2009 ihvertfall, oppdaterte Golf stasjonsvogn og Touran står på programmet. Men den blir 5 år neste sommer, så en facelift kommer vel etterhvert. Helt ny utgave kommer neppe på et par år. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ikke i 2009 ihvertfall, oppdaterte Golf stasjonsvogn og Touran står på programmet. Men den blir 5 år neste sommer, så en facelift kommer vel etterhvert. Helt ny utgave kommer neppe på et par år. Mener at jeg har lest at det ikke blir noen facelift. De hopper rett på en ny modell Tiden får vise Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som kjenner til hva som er nytt på Passat Stv. Higline 2010-modellen enn at R-styling medfølger, bilen for Passat CC ratt og klimaanlegg og at instrumentene har litt annen utseende samt kjørekomputeren er hvit? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 http://www.newemotion.it/en/car.php?ProdID=684 Snakkes om ny i 2010. Men uansett så tror jeg ikke det er noe mer enn det du nevner der. Vel, det er kanskje en egen komfort-sport knapp også... slik som på CC'n. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hehe, 2010-modellen jeg har sett, ser IKKE slik ut nei Endret 4. juni 2009 av Goliath Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Hehe, 2010-modeller jeg har sett, ser IKKE slik ut nei neinei, men poenget er at det kommer en ny modell... Du har ikke en nettsiden som viser andre bilder? Passat er herlig bil Endret 3. juni 2009 av DSG Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det er en ny Passat på vei. De drev med vintertesting i Norge tidligere i år, så du skal ikke se bort fra at den blir vist frem på bilutstillingen i Frankfurt til høsten. Det kan hende de kun viser frem et konsept da, men at det er noe som blir rimelig likt produksjonsmodellen. Den nye modellen vil nok komme på markedet i løpet av neste år en gang. Dersom den blir vist frem som produksjonsmodell i Frankfurt, vil den nok komme til Norge rett etter årsskiftet. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor det er utstilling på vinteren neste år, men dersom den blir vist frem der, er sannsynligheten stor for at den blir lansert på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Såpass ja! Har du noe kilde på dette? Her står det noe om en 2012-modell Passat Endret 4. juni 2009 av Goliath Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ikke annet enn mitt fantastiske intellekt, som en annen bruker så fantastisk formulerte det. Neida. Vi fikk en melding om at det var blitt observert Volkswagen-modeller på vintertesting, og at de var på størrelse med Passat. En info-medarbeider hos Møller kunne bekrefte at utviklingen av en ny Passat var i gang, men de visste ikke noe om at den ble testet i Norge på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå