hakonvl Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei! Har oppgradert til Mint 7, og tester ut de gjenomsiktige menylinjene. Problemet mitt er at klokke, minUpdate ikonet, nettverskikonet o.s.v forsatt har svart bakgrund. Noen som vet om det går og endre på det? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Dette problemet er også i Ubuntu 9.04. Mener bestemt at dette fungerte bedre i 8.10 (dvs at alle applets-ene også ble gjennomsiktige). Jeg bruker ikke denne funksjonen uansett, så gidder ikke styre med det. https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/g...nel/+bug/351078 Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Kansje det hadde blitt bedre hvis jeg degraderte til Mint 6 da, i og med at den er basert på 8.04, og ikke 9.04. Men noen som vet om noen løsninger? Har sett screenshots uten denne feilen før. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mint 6 er basert på Ubuntu 8.10 Å det var også slik at menylinjen ikke ble helt gjennomsiktig i Mint 6 Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Problemet er temaet du bruker. Prøv å skifte kontroller på temaet til en som er standard i Ubuntu så tror jeg det vil hjelpe. (f.eks Human) Endret 28. mai 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har jo ikke human i Linux Mint da Men Aurora, Barbra, Carbon, Clearlooks, Lightning, PepperMint og WildMint Fungerer med gjennomsiktik menylinje Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tenkte først å velge Clearlooks som eksempel, men trodde det var større sjanse for at human var der. Men da tok jeg visst feil Bruker ikke Linux Mint selv, men har hatt samme problemet i Ubuntu. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Har jo ikke human i Linux Mint da Men Aurora, Barbra, Carbon, Clearlooks, Lightning, PepperMint og WildMint Fungerer med gjennomsiktik menylinje Joda, human og huma-blue Men OT. nå fungerer alt hel fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå