cs_ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Jeg har 4 (32", 36", 42") HD-TVer til disposisjon her jeg er nå, og på alle sammen ser Wii helt jævlig ut. Jeg forstår ikke helt, er det kun jeg som har dette problemet? Alle spillene er ikke like ille, feks. Metroid Prime 3 er ikke fullt så ille, men Galaxy og Twilight Princess gjør det direkte grusomt å spille. Bildet er grøtete og hakkete samtidig, det gjør det vanskelig å kunne se lengre over avstander når bildet blir uklart pga. de overnevnte problemene. Jeg er ikke en typisk "grafikkhore", men når det gjelder dette så klarer jeg ganske enkelt ikke nyte spillet. Hva kan gjøres for å bedre dette? Jeg har både SCART/Composite-kabel. Hvis du bruker HD-TV og ikke har disse problemene, vennligst legg igjen modell. Hvorfor har Wii dette problemet? Har jeg bare ufattelig uflaks med valg av TV-er, eller er dette et generelt problem med Wii? Endret 28. mai 2009 av Syvertsen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tittet i innstillingene til WII-en? Prøvd andre innstillinger på tv-en? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Tittet i innstillingene til WII-en?Prøvd andre innstillinger på tv-en? Jeg har gjort mye eksperimentering med instillingene, men klarer ikke finne noe som bedrer bildet. SCART -> Composite-kabel gjorde det litt bedre, men ikke mye. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Kjøp komponentkabel. Komponent>SCART>Composite Endret 28. mai 2009 av Prebsor Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det vil ikke se like skarp ut som ps3 eller xbox. Men det vil hjelpe litt om du kjører komponentkabler. Da kan du få opp oppløsningen til 480i eller noe sånt. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Komponent støtter oppløsning opp til 1080p(eller 1080i), mens SCART og kompositt støtter max 576i. Dog støtter Wii opp til 480p. Du kan jo sette Wiien til widescreen hvis du ikke har gjort det i TV settings? Endret 28. mai 2009 av Prebsor Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Jeg har skrevet/tenkt feil, jeg bruker komponent kabel med 480p oppløsning. Endret 28. mai 2009 av Syvertsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå