toazty Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 vi spiller mye css og wow , men tenkte kanskje det hadde vært kjekt å spilt litt andre spill, trenger ikke være action spill.. blir vel 4-5 stk i helga før spilte vi mye quake , delta force, alle mot alle. spille mot boter er kjedelig, greit med singleplayer når enn skal kjøre gjennom spillet alene.. men ikke når det er flere.. vi har nok multiplayer onlinespill vi kan spille, så trenger tips til spill der vi kan sitte å spille alle mot alle , enkle spill, korte spill. blir kanskje at vi kjøper oss deltaforce og prøver, men de spilla er vel fra 19-pil og bue. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 trackmania ,? motorsykkelspillet? eller bilspillet? har prøvd begge deler, kun gratis versjonen av TM Nations , men ble litt lei etter en stund, samme bil ,samme opplegget med banene, Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Swat 4! Sinnsykt artig visst ingen har prøvd det før! Coop er best! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 hadde ikke det på steam, men er det mulig å kjøpe det over nett og laste det ned noen plass? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Dere kan jo prøve nyeste Unreal Tournament, for eksempel. Tror det er en demo ute, så dere kan prøve den og se om dere liker den før dere bruker penger på sånt. Edit: Hva med Rainbow Six: Vegas, Ghost Recon eller noe sånt? Når det gjelder SWAT4 støtter jeg forslaget om du ikke har tenkt å spille alene. Da jeg spilte det var det altfor mange bugs til å i det hele tatt være spillbart. En enslig fiende spaserte rolig bort til en gjeng høyt bevæpnede politifolk og trakk pistolen, mange skyter gjennom dører, mine egne folk er komplett idioter og så videre. Når jeg endelig hadde slitt meg gjennom et vanskelig oppdrag kunne jeg ikke lagre. Men for all del. Det er nok en helt annen opplevelse å spille sammen men noen. Endret 28. mai 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vet ikke om jeg har lov å anbefale dette engang, men here goes=) Lag en WoW server, da kan dere leke dere en god del med forskjellige klasser og leke med det mest sinsyke utstyret på spillet. Ellers er trackmania, COH:Tales of Valor og Unreal Turnament med RPG mod artige å spille=) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 unreal hadde kanskje vært noe.. laste demo, å se om det er noe.. er wow g33ks hele gjengen, så det hadde kanskje vært noe.. det går vel ann å stille litt på xp slik at enn lvler litt kjappere også eller? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva med å spille noe Warcraft 3 TFT? Hvor dere kan enten spille vanlige games, eller spille custome games som dota og towerdefence! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Unreal Tournament 1 (fra -97 trur eg). Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vær obs på at det egentlig er ulovlig å sette opp en Privat WoW server. Da kan du selv bestemme hvilket level du skal være helt opp til 255;) Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Swat 4 er konge på coop, men det krever endel tenking og planlegging for at det skal bli gøy. Battlefield 2 ? Cod 2 Cod 4 Cod 5 RA3 RA2 FEAR FARCRY 2 Farcry 1 Crysis Flatout 2 Left 4 Dead Shaun White Snowboarding Unreal Tournament 3 World in conflict. Warcraft 3 Tower eller Dota. Slutt med cs source, begynn med litt ordentlige spill og erfar hva som virkelig er gøy på lan og på fritid. helt utrolig at folk kan bruke tid på cs enda, det er bare helt ufattelig dårlig. EDIT: Glemte Rainbow Six Vegas 2! Endret 9. juni 2009 av Phinex Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 begynner å bli så pass voksen at jeg betaler for 99% av alle spille jeg skaffer meg.. skal prøve ut crysis og unreal i helga.. left 4 dead har jeg , men har ikke spilt det enda.. får se om noen av spillene passer for oss, vi er bare 4 stk, og vi skal spille mot hverandre så må det være korte baner , og kjapp respawn hvis vi dør er ikke å forakte.. tror vi kommer til å finne frem quakeIII også , det er bare helt sykt bra.. ialleflall etter det jeg husker.. er noen år siden jeg har spilt det.. half-life -crossfire banen ligger først på lista som skal prøves shaun white? skal gi det et forsøk, det fikk vel slakt i alle anmeldelser etter det jeg kan huske.. menmen Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) hehe, shaun white er konge du kan jo egentlig ikke si at spill er dårlige før du har prøvd dem først. Cod 4 har absolutt alt du krever det er sabla gøy på lan. alle bør begynne med 0 poeng. ettersom du får mer og mer etterhvert. World in Conflict er da også helt genialt om dere liker strategi spill. Endret 9. juni 2009 av Phinex Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 jeg er 24 år, resten av folket er 26år, spiller ikke noe wow selv, har lvl 72 druid, slutta å spille når WOTLK kom.. blir aldri lei css , holder meg til hf.no serverne når jeg spiller, digg å sitte der å spille.. men shaun white kan være et avbrekk fra alle skytespill.. skal garantert prøves.. takk for tipsa folkens Lenke til kommentar
ArneMaiden Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Syns absolutt dere bør prøve COD4. Hvis har spilt en del css så vil dere fort bli komfortable med rekyl o.s.v. Det er utrolig morsomt å spille på lan og levle opp sammen hele gjengen . Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 har aldri spilt cod, lvl opp? kobler deg på en online server å lvl opp som wow bare cs format? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 - Red Alert 2 - Red Alert 3 - 1nsane - Trackmania - OpenTTD - Battlefield: 2 Lenke til kommentar
Villa_Sempre Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Far Cry 2 er konge på lan når dere er flere. Det er ekstra gøy når man lager banan skjøl:D Og kanskje GTA IV? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Last ned et lite brett til CS:S og prøv å bruk taktikk mot bottene, gjorde det selv natt til idag (Lørdag), med noen venner. Det var kjempe morsomt, og taktikken våres funka bra. Sett bottene på medium først, og deretter til hard osv. Tilslutt så klarte vi å ta bottene på hard. Det brettet vi spillte på var: 3rooms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå