skidrow Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) saken er at jeg er lat når jeg tar bilder, funker det på auto så bruker vi auto, men noen innstilinger vil jeg ha mulighet til og ta. må ikke nødvendigvis ha ansiktsgjenkjenning og alt slikt. batteri tid er viktig, og det er en fordel med rimelig ekstra batteri til kamera. kamera skal brukes til og ta bilder av skog/fjell, ungen og hunden, jeg skrur en del bil og bruker kamera til og ta bilder av ledninger, skruer osv for å huske plasering. mesteparten av bildene blir tatt ute, menn en rask blits er å foretrekke. har arbeider hender så det må ikke være på størelse med en fyrstikkeske og knapper du må bruke pinset og lupe på. pris ja, ønsker jo mest mulig for penga så klart, så helst 1000 til 1500, men kan ved et godt tilbud strekke meg til rundt 2000. ekstra batteri og minnebrikke er da i tillegg om nødvendig. håper på mange og gode svar :-) pål Endret 28. mai 2009 av skidrow Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 og vinneren av minne sårt opptjente kroner er........ http://www.klikk.no/teknologi/lydogbilde/article415581.ece sikkert ikke i nerheten av hva jeg burde kjøpt, men som en lykelig amatør så vet jeg faktisk ikke det og blir sikkert strålende fornøyd :-) pål Lenke til kommentar
saccosekk Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Så jo ut som et greit kamera det der - vurderte et halvveis billig kompaktkamera i tillegg til speilrefleks selv. Kos deg med fotograferingen! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Lykke til! Det ser litt dyrt ut i forhold til noen andre kameraer men jeg regner med det er verd de 1600 kronene siden testen er veldig positiv til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå