Gjest Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei! Jeg trenger et nytt design. Skal være: Logo top. Meny venstre. Innhold til høyre for meny. Noen som har tips til farger (evnt. bilder) jeg kan bruke? Skal bruke HTML,CSS, php og MySQL på denne siden På forhånd, takk. Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hei! Jeg trenger et nytt design. Skal være: Logo top. Meny venstre. Innhold til høyre for meny. Noen som har tips til farger (evnt. bilder) jeg kan bruke? Skal bruke HTML,CSS, php og MySQL på denne siden På forhånd, takk. Hva slags side er det? Hvem skal den lages for? Hva gjør de? Hva ønsker du å kommunisere til brukerne? Hva er brukerne dine ute etter? Jeg liker fargen hvit btw. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Takk for svar! Jeg skal ha den selv. Det er ikke noe spesielt tema/emne. Det en helt vanlig standard hjemmeside Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Takk for svar! Jeg skal ha den selv. Det er ikke noe spesielt tema/emne. Det en helt vanlig standard hjemmeside I så fall, hvilke interesser har du?, Hva skal du ha på nettsiden?, Hvorfor lager du deg en hjemmeside? Hvilke farger liker du/føler du representerer deg og din personlighet? Til slutt er det ett publikum du lager nettsiden for, hva tror du de vil ha? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Tja, igrunn trenger bare noe basic design. Dette er mest for å lære, men den vil bli publisert Interesser: data elektronikk, programmering Hva skal jeg ha på nettsiden: Informasjon om virus, evnt. en guide om feilsøking/fjerning. Kontakt informasjon. Resten vet jeg ikke? Farge: Vet jeg ikke "/ Vil ha noe lyst Publikum: Lett navigering. Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Tja, igrunn trenger bare noe basic design. Dette er mest for å lære, men den vil bli publisert Interesser: data elektronikk, programmering Hva skal jeg ha på nettsiden: Informasjon om virus, evnt. en guide om feilsøking/fjerning. Kontakt informasjon. Resten vet jeg ikke? Farge: Vet jeg ikke "/ Vil ha noe lyst Publikum: Lett navigering. Hmm har du prøvd å sjekke ut sider som flickr osv og søkt på webdesign da bare for å finne noen gode eksempler på hva du liker. Jeg pleier å gjøre det for å hente inspirasjon og så tar jeg litt ideer fra det jeg finner og legger inn litt av mitt eget. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ikke tilfeldig hvis: alsli{punktum}net Lenke til kommentar
TroubleDouble Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ikke tilfeldig hvis: alsli{punktum}net Jo det er på en måte min hjemmeside, jeg har studert i 3 år nå så har ikke blitt gjort noe på den. Den blir vel oppdatert i løpet av Juni en gang tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå