Bakitafrasnikaren Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Trådstarter hadde tydeligvis en dårlig 16. mai dette året. Han uttrykker sinnet sitt på diskusjon.no. Årets Russefeiring var historiens verste! Og jeg skjønner ikke helt hvorfor vi har en slik elendig dårlig feiring. Vi burde forby denne feiringen før det riktig går galt med ungdommen. Vi burde forby Russefeiringen slik som vi forbyr nyttårsrakettene, begge er samfunnsonder. Politikere med litt vett burde ha gjort dette for lenge sida! Bruker A har et motargument på lager. Kan vel strengt tatt si det samme om julebord. Kanskje det er en ide å forby disse også? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Vil ikke kalle det et gullkorn.... ser ikke helt humoren... Endret 28. mai 2009 av Blueone Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg leser det men hjernen gir meg en "404 - humor not found" feilmelding. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette??? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det var ikke humor, det var sarkasme, kan se hvordan du ble forrviret Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 dårlig gullkorn dette her Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det var ikke humor, det var sarkasme, kan se hvordan du ble forrviret Da synes jeg vi skal forby enten sarkasme eller gullkorn! Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg leser det men hjernen gir meg en "404 - humor not found" feilmelding. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette??? Fikk samme feilmelding her... Har begynt å bli vanlig i "Gullkorn fra forumet"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå