Gef Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Synes mora di høres veldig snill ut, jeg. Du er ikke bortskjemt du bare utnytter din mor ja det er en måte å si det på det er nok mange som utnytter sin mor på den måten *kremt kremt* meg *kremt kremt* Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei satt og kjeda meg i går, fikk lyst på hjemmelaget sjokolade kake. Ringte da til muttern, snakket om litt av hvert. Hintet frempå at jeg savner hjemmelaget sjokolade kake. Hei! Jeg fikset nesten samme dealen idag. Jeg var hos mutter'n og hintet om at det var kokesjokolade + krem i skapet, og at kremen måtte brukes før den ble gammel. Så i morgen blir det sjokoladekake og muffins på meg. I love my mum. Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Ei lita oppdatering angående kaka. Har nu fått kaka, hun sendte den faktisk til skola og det rette klasserommet. Så plutselig sto det ei dame fra posten og banka på klasserommet, og leverte kaka. Det var ei skikkelig stor sjokolade kake. Gleder meg til jeg er ferdig med skola for i dag. Ps hun hadde også sendt med masse smågodt. Så her er alt bare snadders. :smile: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Konge! Og posten gjør jobben sin ja.....(Ja, jeg jobber deltid i posten for øyeblikket...) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Konge! Og posten gjør jobben sin ja.....(Ja, jeg jobber deltid i posten for øyeblikket...) Morsomt. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Konge! Og posten gjør jobben sin ja.....(Ja, jeg jobber deltid i posten for øyeblikket...) Så det er deg jeg skal klage til når pakkene mine blir most i posten Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Var det baufil inn i kaken ? :o Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Jepp. Da sender jeg PM neste gang og klager min nød Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Kakeoppdatering: Kaken var ganske perfekt, og passet perfekt inn i dagen. Vi hadde joga i gymmen, så jeg var veldig trøtt når jeg kom hjem kl. 15:15. Jeg sov til kl 19:00, spiste kake, så film hos en venn kl 20:30. Jeg fikk gjort tre ting på en dag...går det ann da? PS: Filmen var "Watabi" (?) Terningkast 4- (Jeg er ikke spandabel på poengene. Alt fra 3+ er gode filmer) I går så vi "Vidocq" som er en fransk film med Jerhard Departioue (skriveleif, me no care). Filmen var ganske bra, full av filmeffekter, og filmet på en veldig bra måte. Terningkast 4++ Veldig bra film. Lenke til kommentar
molly Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Vel, siden jeg er "borteboende" selv så vil jeg vel bare si at: nei du er ikke bortskjemt, du har en snill mor, og du er sabla tiltaksløs!!! Sjokoladekake er omtrent det enkleste som går ann å bake, og da får du den attpåtil helt fersk, noe som er tusen ganger mer godt enn å få den i posten...syns jeg... Men moren din er snill da ...fikk innmari lyst til å lage kake jeg...hmm...sjokoladekake er jo innmari godt da... molly Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Kakeoppdatering: Kaken var ganske perfekt, og passet perfekt inn i dagen. Vi hadde joga i gymmen, så jeg var veldig trøtt når jeg kom hjem kl. 15:15. Jeg sov til kl 19:00, spiste kake, så film hos en venn kl 20:30. Jeg fikk gjort tre ting på en dag...går det ann da? PS: Filmen var "Watabi" (?) Terningkast 4- (Jeg er ikke spandabel på poengene. Alt fra 3+ er gode filmer) I går så vi "Vidocq" som er en fransk film med Jerhard Departioue (skriveleif, me no care). Filmen var ganske bra, full av filmeffekter, og filmet på en veldig bra måte. Terningkast 4++ Veldig bra film. Ingen middag, kun kake? Det skulle mora di vist... Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva med å lære deg å bake kake selv... Og så sende en til mora di. Da imponerer du. Mora di blir garantert stolt. Lenke til kommentar
umy Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 mmmm pie! try pie, try hehe weeble'n'bob !!! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 du er ikke bortskjme tmen svært heldig, lucky bastard er det vel noe som heter :smile: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 ja, du er ikke bortskjemt, heldig som har så snill mor, men ikke bortskjemt... derimot bør du ringe morra di oftere uten å hinte om noe kake eller no slikt, sånn at hun veit at du setter pris på a. (ja jeg er helt klar over at jeg ikke veit hvor ofte du ringer...for alt jeg vet ringer du hver dag kl. 5...men hvis hun er vandt med det, tenk så gla hu blir da du ringer igjen kl. 7 samme dagen? err... ) Lenke til kommentar
Fry Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Borskjemt?Nei, du er en MAMMADALT! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Borskjemt?Nei, du er en MAMMADALT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå