rabagast3 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei satt og kjeda meg i går, fikk lyst på hjemmelaget sjokolade kake. Ringte da til muttern, snakket om litt av hvert. Hintet frempå at jeg savner hjemmelaget sjokolade kake. Så i dag fikk jeg en telefon fra henne der hun gir meg et sporingsnummer til ei kake hu har sendt som ekspress pakke i posten. Så i Morgen har jeg ei stor hjemmebakt sjokolade kake på 2 kg her på hybelen. Er jeg bortskjemt eller hva ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 nei ... du er bare sulten .. (og litt bortskjemt ) Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Borskjemt? Nei, du er en MAMMADALT! Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 :o *Slartibartfast vil ha sjokoladekake.. *Slartibartfast gjeng og skaffar seg sjokoladekake Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg syns du er bortskjemt hvis du får en stk widescreen og en stk dvd spiller ala 12k i julegave, å så sitte i klasserommet å klage over at du ikke fikk det riktige merke for 15k. Å få en kake er vel kanskje ikke å være så ekstremt bortskjemt, særlig ikke hvis du kanskje bare er 16år, og har vært på hybel under 1år, å ikke er så mye hjemme... For min del skal jeg ta meg en stor pause fra familien når jeg drar i militæret, og etter det også... Det er greit at mora mi er hjemme bare i natt i uka, men det er så alt for jævlig mye... Så på den måten vil jeg si at du er bortskjemt, siden du bor på hybel Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Så på den måten vil jeg si at du er bortskjemt, siden du bor på hybel Enig..Heldig gris! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Klart du ikke er! Må ikke gi oss hjemmeboere dårlig samvittighet nå! Det er mor sin jobb å pleie ungene, og dette gjelder for en lengre periode enn før hun klarer å presse deg ut døren (eller i mitt tilfelle holde meg igjen). Nå vil jeg ikke si jeg er veldig kravstor selv, men klærne blir jo vasket, og maten blir som regel lagt :oops: Ja, jeg vet jeg har det bra! Men tjener mine egne penger (stort sett), og er glad for jeg har muligheten til å spare penger ved å bo hjemme. Du fikk kake! NYT DEN! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ja, du er bortskjemt. Lag kaka selv davel. Er ikke vanskelig heller. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Synes mora di høres veldig snill ut, jeg. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Vist jeg sender adressa mi til mor di, vanker det kaker i min retning også :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Synes mora di høres veldig snill ut, jeg. Du er ikke bortskjemt du bare utnytter din mor Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Synes mora di høres veldig snill ut, jeg. Du er ikke bortskjemt du bare utnytter din mor En viktig kunnskap! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Synes mora di høres veldig snill ut, jeg. Du er ikke bortskjemt du bare utnytter din mor En viktig kunnskap! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 du er bortskjemt og en utnytter Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 du burde skamme deg send kaka til meg og skam deg Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Et godt tips: lær deg å bake selv, da hadde du hatt den kaka på en time. Dessuten er det digg å kunne mekke kake akuratt når det passer deg selv. Jeg bor hjemme, så jeg vil si du er bortskjemt, hybel....., gleder meg til jeg flytter ut Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Et godt tips: lær deg å bake selv, da hadde du hatt den kaka på en time. Dessuten er det digg å kunne mekke kake akuratt når det passer deg selv. Gjør det... da blir du ikke så mammadalt/bortskjemt... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 ååå, nå fikk jeg jo ikke lyst på kake Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 LOL topic , du er ikke bortskjemt du er bare heldig som har en snill mor. Jeg er gammel, har samboer og et barn, fortsatt er jeg mors lille gull :-? men hva gjør vel d, så lenge man har et hjem å komme til hvor noen er glad i en. Alle dere tøffinger som lengter å komme dere ut av rede, en dag vil dere hjem igjen til mors kjøttkaker (spesielt når dere oppdager at dama deres ikke vet hva et kjøkken er :wink: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå