Euklid Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Finnes det noen her inne som kan være interessert i et uformelt fototreff i Vestfold i løpet av sommeren? Jeg er i Tønsberg fra en eller annen gang i neste uke, og blir til slutten av august. Lenke til kommentar
Kayo Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du kan sjekke litt på denne linken: http://f28.origo.no/ Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Lurer på hvor mange her på akam som bor i og utenfor Tønsberg? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Ikke spesielt mange etter denne tråden å dømme; jeg er fra Tønsberg, men bor nå en del forskjellige steder – litt avhengig av om jeg holder på med jobb, studier, ferie etc. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Istedet for å lage ny tråd bumper jeg denne Endret 7. juli 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Ja det er vel på tide på finne på noe nede hos dere også Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Som Euklid nevnte for over et år siden; det trenger ikke å være noe formel akam-treff. Hvis noen har ledig tid så er jeg med på tur. Kjedelig å dra rundt alene. Sikkert noen som vet av fine plasser/kystlandskap å fotografere. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Kort varsel, me kanskje det er noen som kjeder seg? Tar en tur til Borreparken om 20min. Kommer til å traske langs kysten mot Åsgårdstrand. Stativ, kamera og ND-filter er pakket og klar. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 jobber i og rundt tønsberg så kunne vært gøy Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Fotografiets dag på Preus Museum i Horten. Endret 19. august 2010 av iKenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå