SubtleINC Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg kjøpte meg en Toshiba Satellite P300 fra komplett.no seint i fjor, og nå vil den ikke starte. Det som skjer når jeg trykker PÅ knappen er at lyset blinker i ett sekund før det slukker igjen og jeg kan høre ett lite tikk fra maskinen når jeg trykker. Jeg har prøvd med og uten strømforsyning og batteri. Noen som har erfaring fra noe lignende som kan fortelle meg hva jeg burde gjøre med saken ? Lenke til kommentar
andhou Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har vært borti lignende opptil flere ganger på samme maskin (Acer, par-tre år siden) og da var det hovedkort som var gåent og måtte skiftes. Lenke til kommentar
SubtleINC Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Okey, jeg har snakka med Toshiba support og de ga meg ett nummer og henviste meg til TXL data hvor jeg ble bedt om å sende maskinen nedover til de. Noen som har erfaring med dette ? Lenke til kommentar
SubtleINC Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Ok, så jeg sendte PCen nedover, fikk den tilbake rimelig fort med nytt hovedkort og greier. MEN såå skjeer det samme igjen maskinen vil ikke starte og hovedkortet er gåent igjen, jeg har jo knapt brukt maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå