Gjest Disturbia Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg føler jeg har skrevet en del her nå, men det har virkelig hjulpet meg igjennom kjærlighetssorgen. Det jeg lurer på nå er om det jeg føler er vanlig, i og med at det er første gang jeg har kjærlighetssorg så har jeg aldri gått igjennom denne prosessen før. Når man har opplevd det før vet man på en måte hva "man går til", man vet at det går over etterhvert og man kjenner igjen følelsene man føler. Det har nå gått 3 måneder, og jeg har det egentlig ganske bra, gråter ikke lenger og om jeg gjør det så må jeg nesten presse meg selv til det. Jeg har det stort sett fint bortsett fra noen dager som er verre enn andre, men alle har vel sånne dager. Jeg er fortsatt der at jeg tenker på han daglig, men det gjør ikke like vondt lenger. Det som er saken er at jeg føler jeg er redd for å være lykkelig igjen, jeg har hatt det ganske tungt siden begynnelsen av nåyret pga dette forholdet og deretter bruddet, har ikke vært den samme positive blide jenta, jeg mistet meg selv i det forholdet jeg var i. Nå som jeg kjenner jeg begynner å bli meg selv igjen er jeg redd. Redd for at hvis jeg er glad så kommer det til og skje et eller annet som gjør at det går skeis for meg igjen. Vet ikke hvorfor jeg føler som jeg gjør. Men jeg tror jeg er på vei ut av sorgen? Hvordan følte dere dere da dere begynte å få det bedre? Jeg vet jo at jeg er langt ifra over han, jeg har fortsatt steeerke følelser for han, kan nesten si at jeg fortsatt elsker han, så derfor syns jeg kanskje det er rart at jeg har det så bra som jeg har det? For jeg har langt ifra kommet meg over han, men har det fortsatt bra på en måte, er det rart? Prøver vel bare å bli kjent med følelsene mine for jeg føler meg litt forvirret..hvis noen forstod hva jeg mente? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ja, det du føler er HELT normalt. Det er veldig forskjellig på hvert brudd hvordan man reagerer. Noen er over det på et par uker, andre bruker år på å komme seg helt over det. Men det eneste som er likt er forvirringen. Det er så mange tanker og følelser som er satt i spinn og opp mot hverandre (f.eks. hat mot kjærlighet, glede mot sorg, osv) at man blir veldig lett forvirret. Og redselen for å være lykkelig igjen er en naturlig reaksjon av usikkerheten og reaksjonene, etter som man selvfølgelig ikke vil komme i den situasjonen igjen. Eneste jeg kan forsikre deg om, er at dette er 110% normalt, og at det kommer til å gå over. Må bare gi det litt tid. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Unhappy_* Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Takk for svar:) Jeg føler en sånn tomhetsfølelse uten han, det er litt vondt, men har det ellers ganske bra. It'll all get better in time ja..det jeg kan ta til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå