wolfbee Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Heisann alle. Håper dette er rett forum å poste i. Selskapet jeg jobber for skal ta vare på postene i et forum til et produkt de har kjøpt. Forumet inneholder en del support-spørsmål, FAQ osv. De har ikke direkte forumrettigheter, men har rettighet til informasjonen som finnes i forumet(dessuten er forumet åpent). Er det noen som vet om en enkel måte å kunne arkivere et forum når en ikke har adminrettigheter til forumet? Forumet kan godt(eller helst) bli lagret i en form for HTML-hierarki, slik at det er mulig å se på gamle tråder. Forumet er av typen IP.Board. Hadde satt pris på tips. Endret 28. mai 2009 av wolfbee Lenke til kommentar
genstian Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har de database rettigheter? Lenke til kommentar
wolfbee Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Har de database rettigheter? Til forumet? Nei. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Da tviler jeg på at du får postene overført ved mindre de bruker standard designet. Må nemelig lese gjennom alle postene i alle trådene og lage database entries for dem. Lenke til kommentar
wolfbee Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Bumper denne i håp om at andre kanskje har innspill Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hvem er det som eier innstallasjonen? Har dere snakket med eieren eller evt. tidligere eier om tilgang til administrator-kontrollpanelet? Så lenge dere ikke har tilgang til database-serveren (med filene) eller tilgang til administrator-kontrollpanelet og SQL-verktøyene der, så blir alternativene å enten kopiere alle innlegg manuelt, eller programmere et script som kan lese alle tråder og innlegg i en kategori og lagre dette til en database. Men programmering av et slikt script tror jeg blir langt vanskeligere enn å forhøre deg om tilgang til adminKP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå