Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan kjæresten være gravid? Hvordan symptomer ol.?

julebrusen

Anbefalte innlegg

Har hatt besøk av dama mi i helgen som har vært, åsså har vi hatt ubeskyttet sex. Dette skjedde på lørdagen.

Nå i de siste 2 dagene har hun vært kvalm og har vært øm i puppene. Hun er 15 år mens jeg er 17 så jeg er ganske nervøs. Kan symptomene komme så fort? Er det forseint med angrepille?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt besøk av dama mi i helgen som har vært, åsså har vi hatt ubeskyttet sex. Dette skjedde på lørdagen.

Nå i de siste 2 dagene har hun vært kvalm og har vært øm i puppene. Hun er 15 år mens jeg er 17 så jeg er ganske nervøs. Kan symptomene komme så fort? Er det forseint med angrepille?

Nei, det er ikke symptomer så fort. Mulig du var noe hardhendt med puppene hennes? Kvalme kan komme av hva som helst.

Men, det betyr jo ikke at hun ikke er gravid :)

Lenke til kommentar

Hva lærer man egentlig i seksualundervisningen nåtildags ^^

-Du trenger ikke komme inne i dama for at hun skal bli gravid, det holder at du er inne i henne. - Det kommer ut væske som kan inneholde sæd under hele samleiet.

Men hvorfor spørre her? - Det er ingen som kan svare på spørsmålet med mindre vi får dama til underøkelse.... - stikk å kjøp en graviditetstest på apoteket.

Lenke til kommentar

1 hadde dama mensen da du pula hun...hvis det er lenge til hun har mensen så er det 0 sjanse for at hun er gravid

2 du vet ikke om du kom eller ikke? høres jævlig dumt ut spør du meg....man vet om man kommer!!

3 sikkert bare dama di som er litt hypokondriker

4 har du snakka med hun om dette? eller trekker du bare sluttsatsen om at hun er gravid for at hun er kvalm?

5 tviiiiler på at hun er gravid...

Endret av sotabror_91
Lenke til kommentar
1 hadde dama mensen da du pula hun...hvis det er lenge til hun har mensen så er det 0 sjanse for at hun er gravid

Man kan faktisk bli gravid når man har mensen ... det er bare en liten stund hver måned damene ikke kan bli gravid, og denne varierer ift. menstruasjonssyklusen hos forskjellige jenter - veldig vanskelig å beregne (så "sikre perioder" er ike en sikker prevensjonsmetode...)

Lenke til kommentar

Man kan faktisk bli gravid når man har mensen ... det er bare en liten stund hver måned damene ikke kan bli gravid, og denne varierer ift. menstruasjonssyklusen hos forskjellige jenter - veldig vanskelig å beregne (så "sikre perioder" er ike en sikker prevensjonsmetode...)

snakker om denne jenta. feks...:var det 2 dager siden de knulla og det er 2 uker til hun har mensen....så er det umulig at hun er gravid nå

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, må jeg be debattanter ærbødigst, holde seg til trådens tema. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. På bakgrunn av ovennevnte ble '9 innlegg slettet fra tråden.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Hvis hu er, gratulerer ; )

haaha :p Neei vil ikke bli pappa riktig enda. vi har jo bare vært i lag i 2 månda

Vet dette blir litt offtopic, men selv om du ikke føler deg klar så hadde det vært helt fantastisk for deg når det skjedde uansett. Det er utrolig hva man klarer når man "må". Og selv om timingen sikkert hadde vært bedre om noen år så hadde du fått så mye igjen for det at du ikke ville byttet det ut for alt i verden. Just saying.

Lenke til kommentar
2 ..

3 sikkert bare dama di som er litt hypokondriker

4 ..

Om en tenker at man er gravid, legger man ofte merke til symtomer som en har lettere om man hører om dem, og i tilleg får man dem lettere bare ved å tenke på det, uten at hun nødvendigvis er gravid.

Til TS: om man skal få ett svar på ett slikt spm må du skrive litt mer i detalj, og så er det ikke dumt å kontakte noen som er litt mer kompetente til å svare på ett slikt spørsmål enn meg og de andre her på forumet :) Om hun er gravid: grattulerer :)

Lenke til kommentar
Gjest kanskje?

Tar denne anonymt foreløpig, siden enkelte her kan finne ut hvem jeg er..

Sitter i nesten samme situasjon som trådstarter her.. Ingen ubeskytta sex riktig nok, men det ble brukt kondom de første gangene og så uten rett etter at hun begynte på piller.. Likevel så skulle hun hatt mensen for litt over en uke siden. Og hun var i dårlig form i går, svimmel og varm. Hun skal ta test i morgen, så vi får jo se hva svaret blir. Men timene til jeg får gitt henne denne testen og til hun får tatt den er så laaange.. Tida går tregt.

Og helt ærlig, så håper jeg vel nesten litt på at hun er gravid.. Selv hun "bare" er 19 og jeg snart 22..

Uansett så må trådstarter gjøre det beste ut av det. Å få barn er ingen ende på livet, det bare skifter retning ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...