julebrusen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har hatt besøk av dama mi i helgen som har vært, åsså har vi hatt ubeskyttet sex. Dette skjedde på lørdagen. Nå i de siste 2 dagene har hun vært kvalm og har vært øm i puppene. Hun er 15 år mens jeg er 17 så jeg er ganske nervøs. Kan symptomene komme så fort? Er det forseint med angrepille? Lenke til kommentar
julebrusen Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Hvis hu er, gratulerer ; ) haaha Neei vil ikke bli pappa riktig enda. vi har jo bare vært i lag i 2 månda Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvis du fikk den driten inni henne så er hu gravid. Hvis ikke er det en minimal sjangse for at hu er uansett. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Viss heu er blitt gravid kan du skylde deg selv. Endret 28. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har hatt besøk av dama mi i helgen som har vært, åsså har vi hatt ubeskyttet sex. Dette skjedde på lørdagen. Nå i de siste 2 dagene har hun vært kvalm og har vært øm i puppene. Hun er 15 år mens jeg er 17 så jeg er ganske nervøs. Kan symptomene komme så fort? Er det forseint med angrepille? Nei, det er ikke symptomer så fort. Mulig du var noe hardhendt med puppene hennes? Kvalme kan komme av hva som helst. Men, det betyr jo ikke at hun ikke er gravid Lenke til kommentar
Livestrong09 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvis du fikk den driten inni henne så er hu gravid. Hvis ikke er det en minimal sjangse for at hu er uansett. Vi får for all del håpe han ikke la igjen dritt inni henne, selv om jeg tviler på at det ville gjøre henne gravid. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvis du fikk den driten inni henne så er hu gravid. Hvis ikke er det en minimal sjangse for at hu er uansett. Haah. Nå er det nå ikke garantert at hun blir gravid, bare fordi han fikk bunndraget i hu. Men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hun er under den seksuelle lavalder og du er over. Du er klar over at du kan risikere å bli straffet for dette. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Angrepiller er effektive inntil 72 timer etter samleie. I tilfelle gravididet: Gratulerer Endret 28. mai 2009 av MongoMan Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tror ikke straffen for to års aldersforskjell blir så voldsom............ Uansett blir det vel abort - eller kanskje ikke. Hvem vet. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva lærer man egentlig i seksualundervisningen nåtildags ^^ -Du trenger ikke komme inne i dama for at hun skal bli gravid, det holder at du er inne i henne. - Det kommer ut væske som kan inneholde sæd under hele samleiet. Men hvorfor spørre her? - Det er ingen som kan svare på spørsmålet med mindre vi får dama til underøkelse.... - stikk å kjøp en graviditetstest på apoteket. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/...ditetssymptomer symptomer på graviditet Lenke til kommentar
sotabror_91 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) 1 hadde dama mensen da du pula hun...hvis det er lenge til hun har mensen så er det 0 sjanse for at hun er gravid 2 du vet ikke om du kom eller ikke? høres jævlig dumt ut spør du meg....man vet om man kommer!! 3 sikkert bare dama di som er litt hypokondriker 4 har du snakka med hun om dette? eller trekker du bare sluttsatsen om at hun er gravid for at hun er kvalm? 5 tviiiiler på at hun er gravid... Endret 28. mai 2009 av sotabror_91 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 1 hadde dama mensen da du pula hun...hvis det er lenge til hun har mensen så er det 0 sjanse for at hun er gravid Man kan faktisk bli gravid når man har mensen ... det er bare en liten stund hver måned damene ikke kan bli gravid, og denne varierer ift. menstruasjonssyklusen hos forskjellige jenter - veldig vanskelig å beregne (så "sikre perioder" er ike en sikker prevensjonsmetode...) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Husk å være nøye med å opprette innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
sotabror_91 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 1 hadde dama mensen da du pula hun...hvis det er lenge til hun har mensen så er det 0 sjanse for at hun er gravid Man kan faktisk bli gravid når man har mensen ... det er bare en liten stund hver måned damene ikke kan bli gravid, og denne varierer ift. menstruasjonssyklusen hos forskjellige jenter - veldig vanskelig å beregne (så "sikre perioder" er ike en sikker prevensjonsmetode...) snakker om denne jenta. feks...:var det 2 dager siden de knulla og det er 2 uker til hun har mensen....så er det umulig at hun er gravid nå Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg be debattanter ærbødigst, holde seg til trådens tema. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. På bakgrunn av ovennevnte ble '9 innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvis hu er, gratulerer ; ) haaha Neei vil ikke bli pappa riktig enda. vi har jo bare vært i lag i 2 månda Vet dette blir litt offtopic, men selv om du ikke føler deg klar så hadde det vært helt fantastisk for deg når det skjedde uansett. Det er utrolig hva man klarer når man "må". Og selv om timingen sikkert hadde vært bedre om noen år så hadde du fått så mye igjen for det at du ikke ville byttet det ut for alt i verden. Just saying. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 2 ..3 sikkert bare dama di som er litt hypokondriker 4 .. Om en tenker at man er gravid, legger man ofte merke til symtomer som en har lettere om man hører om dem, og i tilleg får man dem lettere bare ved å tenke på det, uten at hun nødvendigvis er gravid. Til TS: om man skal få ett svar på ett slikt spm må du skrive litt mer i detalj, og så er det ikke dumt å kontakte noen som er litt mer kompetente til å svare på ett slikt spørsmål enn meg og de andre her på forumet Om hun er gravid: grattulerer Lenke til kommentar
Gjest kanskje? Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tar denne anonymt foreløpig, siden enkelte her kan finne ut hvem jeg er.. Sitter i nesten samme situasjon som trådstarter her.. Ingen ubeskytta sex riktig nok, men det ble brukt kondom de første gangene og så uten rett etter at hun begynte på piller.. Likevel så skulle hun hatt mensen for litt over en uke siden. Og hun var i dårlig form i går, svimmel og varm. Hun skal ta test i morgen, så vi får jo se hva svaret blir. Men timene til jeg får gitt henne denne testen og til hun får tatt den er så laaange.. Tida går tregt. Og helt ærlig, så håper jeg vel nesten litt på at hun er gravid.. Selv hun "bare" er 19 og jeg snart 22.. Uansett så må trådstarter gjøre det beste ut av det. Å få barn er ingen ende på livet, det bare skifter retning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå