Gå til innhold

X-FI Crystalizer bra?

Anbefalte innlegg

Jeg har X-FI Crystalizer paa lydkortet mitt og merker at lyder som eks hi-hat og symbaler osv blir hoyere. Det andre jeg merker at det blir disortion saa lyden (spess bassen) hores fake ut. Akkurat som en tullig som har fucka det opp med Equalizer'n.

Hva syntes dere om Crystalizer fra creative?

Generelt sett syntes jeg diskant lyder blir kanskje et hakk bedre og bassen daarligere og falsk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har X-FI Crystalizer paa lydkortet mitt og merker at lyder som eks hi-hat og symbaler osv blir hoyere. Det andre jeg merker at det blir disortion saa lyden (spess bassen) hores fake ut. Akkurat som en tullig som har fucka det opp med Equalizer'n.

Generelt sett syntes jeg diskant lyder blir kanskje et hakk bedre og bassen daarligere og falsk.

Jeg syns det bare er tull! jeg benytter meg ikke av det. Lyden bli helt feil, blir som om man skrur på loudness, også skrur dn helt feil, bassen blir "unøykatig" og disken blir alt for kraftig.

jeg kjører selvinnstilg eq, så vidre opp i forsterker og ut til mine Seas høytalere.

Kan anbelfale deg og teste ut PAX drivere til x-fi kortet ditt.

Lenke til kommentar

Jeg syns det bare er tull! jeg benytter meg ikke av det. Lyden bli helt feil, blir som om man skrur på loudness, også skrur dn helt feil, bassen blir "unøykatig" og disken blir alt for kraftig.

jeg kjører selvinnstilg eq, så vidre opp i forsterker og ut til mine Seas høytalere.

Kan anbelfale deg og teste ut PAX drivere til x-fi kortet ditt.

Okay, kan drivere paa noen maate gjore lyden bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...