Perrern Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Jepp, da har jeg 1100 innlegg, og jeg er kjempe stolt så synes jeg kunne spandere på meg et gledesutbrudd Endret 28. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Takker takker, kanskje jeg skal prøve å komme meg til 1101 så kan jeg komme med et nytt utbrudd Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Takker takker, kanskje jeg skal prøve å komme meg til 1101 så kan jeg komme med et nytt utbrudd Er det noen steder man kan se alle innleggene sine inkludert innlegg fra lekeplassen, oftopic osv? Endret 28. mai 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Takker takker, kanskje jeg skal prøve å komme meg til 1101 så kan jeg komme med et nytt utbrudd Er det noen steder man kan se alle innleggene sine inkludert innlegg fra lekeplassen, oftopic osv? Du bruker en liten enkel formel. Hos deg blir svaret ca 381 innlegg. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Takker takker, kanskje jeg skal prøve å komme meg til 1101 så kan jeg komme med et nytt utbrudd Er det noen steder man kan se alle innleggene sine inkludert innlegg fra lekeplassen, oftopic osv? Du bruker en liten enkel formel. Hos deg blir svaret ca 381 innlegg. ehm,,,hvordan formel? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Takker takker, kanskje jeg skal prøve å komme meg til 1101 så kan jeg komme med et nytt utbrudd Er det noen steder man kan se alle innleggene sine inkludert innlegg fra lekeplassen, oftopic osv? Du bruker en liten enkel formel. Hos deg blir svaret ca 381 innlegg. ehm,,,hvordan formel? E = MC2 Neida, er nok: antall innlegg i den kategorien man har postet mest i / antall prosent dette er av den totale mengden poster * 100 . Endret 29. mai 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå