Jakoozie Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er dette spretne eventyret virkelig "mawesome"? Les mer Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hmm, tilfører dette noe nytt eller er det bare akkurat samme spillet med et litt anderledes navn? edit: glem det, ser at det er PC-spill det er snakk om. Endret 28. mai 2009 av phax Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg kjøpte dette, og viste det til sønnen min på 5 og et halvt. Det var virkelig en hit Han må ha litt hjelp enkelte steder, men lærer temmelig fort, og syns det er veldig gøy. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg kjøpte selv the maw på xboxen for en god stund siden.. syns og det var ganske underholdende. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har spilt demoen og sitter igjen med samme inntrykk som anmelderen. Det går på autopilot, men Frank og spesielt Maw er så sjarmerende at det blir veldig underholdende. Jeg kommer nok til å kjøpe det etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg