DavidFFS Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei, jeg har nylig kjøpt meg en ny tv slik at jeg kan bruke komponent istedet for scart. Problemet er når jeg plugger i komponentkabelen og setter modus til HDTV så får jeg ikke bilde? Får kun bilde om jeg bruker scart :S Noen som vet hva som kan være feil? Er det noen instillinger jeg må gjøre på xboxen før jeg kan bruke komponent? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) da har du trykket på tv fjernkontrollen og switchet over til AVx ?? (der x er inngangen til komponent) panasonic tver og de fleste ellers bruker AV4c som komponent, den blå knappen som hurtigvalg. ellers så må du sette et valg i systemet på xboxen til bruk av HD. Endret 29. mai 2009 av 530XD Lenke til kommentar
DavidFFS Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 da har du trykket på tv fjernkontrollen og switchet over til AVx ?? (der x er inngangen til komponent) panasonic tver og de fleste ellers bruker AV4c som komponent, den blå knappen som hurtigvalg. ellers så må du sette et valg i systemet på xboxen til bruk av HD. Jeg har valgt riktig source ja, får prøve å sette til 720eller 1080p å xboxen og se om det går da Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Har du prøvd å bytte til TV på en av kablene bak xboxen? Det skal være et valg mellom HDTV og TV. Det er en liten bryter som du må dytte på. Lenke til kommentar
DavidFFS Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Har fortsatt ikke fått det til å fungere, har prøvd å stille på HDTV og TV bak på kabelen, prøvd å stille inne på xboxen. Har en Toshiba Regza 42" andre med denne tven som har hatt lignende problemer? Kan det være kabelen min som er ødelagt? Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) du har vell ikke i den gule kabelen vell? ^^ har selv samme tv og har ingen problemer Endret 5. juni 2009 av sn0 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 sett den til 720p i innstillinger siden mange tver ikke støtter 1080p gjennom komponent. Og plugg kun i rød,blå,grønn og evt lydkabler (rød-hvit). Ikke bruk den gule (kompositt) pluggen som snO sier over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå