ssswopp Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har koblet opp prosjektor og Logitech z5500 til pcen. Men jeg er ikke helt fornøyd med lyden. Er i hovedsak bass og mer trøkk jeg savner. Jeg har 2stk 12" Pioneer subber som jeg ikke bruker. Tror det er denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...m436&vn=736 Jeg tenkte jeg skulle bytte ut subben fra Logitech anlegget med de subbene der. Jeg har forsterker til bilsubbene, funker den? Hvis ikke trenger jeg en ny subforsterker. Tips til no bra? Helst så billig som mulig. Er grønn på dette, så om noen hadde linket meg til noe bra ville det vært kjempefint Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har koblet opp prosjektor og Logitech z5500 til pcen. Men jeg er ikke helt fornøyd med lyden. Er i hovedsak bass og mer trøkk jeg savner.Jeg har 2stk 12" Pioneer subber som jeg ikke bruker. Tror det er denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...m436&vn=736 Jeg tenkte jeg skulle bytte ut subben fra Logitech anlegget med de subbene der. Jeg har forsterker til bilsubbene, funker den? Hvis ikke trenger jeg en ny subforsterker. Tips til no bra? Helst så billig som mulig. Er grønn på dette, så om noen hadde linket meg til noe bra ville det vært kjempefint Tror ikke Z-5500 er et godt utgangspunkt for utbygging. Alle forsterkeren for de ulike kanalene (5.1), samt power, er montert inne i suben. Mulig du kan finne et tilkoblingspunkt for en ekstern sub inni der, men det blir eksprimentelt. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Hmm ja. Hadde ikke tenkt på det jeg For se om jeg heller kjøper meg noe ordentlig senere. Bruker jo som sagt prosjektor, og for ett bra bilde, men synes ikke lyden matcher helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå