Gjest Tenti Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei! Jeg har hatt sex to ganger nå, men andre gangen når vi gjorde det mer "skikkelig" ble det et blodbad uten like. Hun blødde som bare det fra vaginaen. Både hun og jeg er jomfruer, men helsestasjonen i Oslo skal ha det til at hun har klamydia. Hva kan det være? Samtidig blødde jeg litt, og er ganske sikker på at en liten del av strengen har røket - er det slik det skal være!? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 det er slikt som kan skje hvis det er for tørt i skjeden. Bruk glidemiddel/spytt eller lengre tid på å gjøre henne våt. Strengen kan ryke og det er ikke farlig, er bare å være forsiktig og ikke gjøre noe runking/sex til den leges av seg selv. Det at hun blør kan være fordi jomfruhinnen røk og hun kan ha blitt litt raspet opp når dere har sex og det er for tørt. Når det gjelder klamydia så er nok det noe hun må ta med legen sin, men om hun har testet positivt for klamydia så har hun nok det. Og da burde du også teste deg. Lenke til kommentar
Gjest Tenti Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det var egentlig ganske vått, men jeg har en veldig tørr penis. Jeg skrev feil i første post; hun har hatt sex før. Hun har hatt med sin ex, som også var jomfru. Det er "umulig" at hun har klamydia, men hun har tatt prøve. Svar kommer neste uke. Jomfruhinnen hadde røket før, men det var noe om at den ikke hadde forsvunnet helt og bare delvis men at jeg kom og tok nesten alt det andre. Noe ville vistnok ikke forsvinne før fødsel. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 ikke uvanlig at det kan bli sårt eller i værste fall blø når man er jomfru eller tilnærmet jomfru. Unge jenter er også ofte veldig trange så det har litt å si også. Men om det fortsetter som et problem at det blir rifter/sår så er det bare å kjøpe glidemiddel. Merket Eros Bodyglide på kondomeriet anbefales. Lukt/smakløst og trenger bare en liten dråpe. Dyrt er det heller ikke og varer leeenge. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mener man en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette i den aktuelle tråden, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '2' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg