peacemaker Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har ikke fått klarhet i hvordan jeg skal kunne få åpnet routeren min til å kunne serve BHD enda. Har sendt mail til spill-produsent men har ikke fått svar. Tenkte derfor å høre med andre her inne som kanskje har slitt med det samme og kanskje funnet det ut. Hvilke porter og protokoller må åpnes ? Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 finnes det noen slik side for telenor og eller er det for mye og be om ? :-? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Finn ut hvilke porter spillet bruker og så må du forwarde dem i routeren din. Linken som han ovenfor er veldig hjelpsom når du har kommet så langt. For å finne ut hvilke porter spillet bruker vil jeg enten anbefale www.google.com eller å tilføre spillet i The All-Seeing Eye og legge til en ny "fake" server. Der står det da hvilke porter som er default for det valgte spill. Telenor kan vel kjøre det meste uten å gjøre noen ting? Funka ihvertfall for en jeg kjenner og han har ikke konfigurert en ting. Lenke til kommentar
peacemaker Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Fikk omsider vite fra en fanside til BHD hvilke porter som måtte åpnes og Nextgentel fixa dette for meg. For andre så er dette portene: UDP: 3568-3569 og 17478-17479 og 3875 og 7597 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå