bkf_94 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Heisann Jeg skal ha tentamen i norsk hovedmål i morgen og lurte på en ting. Vi skal skrive en artikkel. Jeg fant et eksempel på når du må lage nye avsnitt f.eks - Sosialt - Sunn kropp - Kroppsfiksering Disse emnene er jo helt forskjellig så jeg skjønner at man må lage nye punkter for hvert emne. Men hvis det er to ting innenfor samme emne kan man lage avsnitt da? f.eks Innledning: jeg skal skrive om påvirkning Påvirkining blant venner: hvis en venn røyker så er sjansene stor for at du også blir påvirket og røyker. Påvirkning av Reklam: Reklame kan påvirke oss alle med morsomme sanger, figurer o.l Eller må jeg skriver alt samlet? Innledning: jeg skal skrive om påvirkning Påvirkining: hvis en venn røyker så er sjansene stor for at du også blir påvirket og røyker. Reklame kan påvirke oss alle med morsomme sanger, figurer o.l Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Du kan fint ha avsnitt selv om du skriver om det samme Innledning: Skriv om hva temaet handler om og hva som påvirker deg. Hoveddel: Fortell fyldig om hva som påvirker deg og hvorfor Avsluttning: Hva kan du gjøre for å bli mindre påvirket? Rund av med en liten konklusjon også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå