Undertow Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei Jeg har behov for å overvåke en maskin som kjører xp og står i lokalnett. Tanken er å kjøre en webserver slik at jeg fra hvilken som helst annen maskin i nettet kan gå i en nettleser å sjekke status på maskinen: load, ram, nett-trafikk, disker osv. Noen som har oversikt i jungelen? Takk for svar. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) om du installerer et av de standard panelene for webhosting som cpanel etc har du system info i de med load på cpu/ram/linjen etc Endret 28. mai 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 om du installerer et av de standard panelene for webhosting som cpanel etc har du system info i de med load på cpu/ram/linjen etc Føler det blitt litt overkill å kjøre en app for webhosting da jeg bare vil ha enkel sysinfo. Vil gjerne også ha grafisk nett-trafikk monitor (up, down, packet loss). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå