NoNamesLeft Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Hei! Jeg lurer på om Fable 2 er så bra som de fleste vil ha det til...? Har lenge vurdert å kjøpe det, men nå har jeg penger. Det er to stykker i klassen min som har spillet da, men de bruker det nesten aldrig... Begge to var store fans av Fable 1 og synest at fable 2 var en stor skuffelse. Er spillet vært pengene? Endret 28. mai 2009 av xhisor Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 kan du ikkje bare låne det da og så ser du? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 kan du ikkje bare låne det da og så ser du? De vil ikke låne det bort uten at jeg låner dem noe, og de tar ikke så godt vare på spill...! O.o Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Får og spille 2eren må du ha spillt det første vis ikke gir det ingen mening ... Jeg kjøpte 2en nesten rett etter det hadde , å ble ikke skuffet i det helle tat Jeg levde meg helt inn i spillet i det jeg startet det. Du kan gjøre så mye på spillet å det er alltid noe og gjør : skaffe seg en familie, skatte jakt, befri noen slave, gå å kjempe i arenaen, hågge ved, gå tur med hunden, fange slaver, samle på diverse ting, leie ut hus, kjøpe møbler, gjør gode ærend, Ha en stor Orgie og mye anet diverse ting. jeg ble helt slått ut av dette spillet og sparer på dette spillet enda (det vil si at jeg ikke tør vinne gjennom det enda ) jeg lover at du kommer til og ha en bra spill oplevelse vis du kjøper dette spillet vis du kjøper det så kan jeg komme til din verden å hjelpe deg videre i spillet og støtte deg økonomisk (har en del butikker og hus jeg leier ut ) Gamertag: Vetle K Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Takker! Det avgjorde saken! Neste spillet jeg kjøper er Fable 2! Takker også for forslaget om å hjelpe meg, men jeg har ikke xbox live fåreløbig! Lenke til kommentar
Deluxus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 kjøpe deg xbox live også da kan trade med folk og sammarbeide med dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå