jsmtek Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hallo mobileksperter! Jeg er ikke lenger så oppdatert på mobilfronten som jeg var før. Men skal nå ha meg en ny telefon. Har en N82, som jeg egentlig er veldig forønyd med funksjonaliteten på.. Men jeg vil tilbake til SE. Hva er det som er å anbefale av SE nå for tida? - Må ha et bra kamera - WLAN er en absolutt fordel Ellers er jeg åpen for forslag. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hallo mobileksperter! Jeg er ikke lenger så oppdatert på mobilfronten som jeg var før. Men skal nå ha meg en ny telefon. Har en N82, som jeg egentlig er veldig forønyd med funksjonaliteten på.. Men jeg vil tilbake til SE. Hva er det som er å anbefale av SE nå for tida? - Må ha et bra kamera - WLAN er en absolutt fordel Ellers er jeg åpen for forslag. På forhånd takk. Hva med W995? Den har WLAN & 8mpx kamera. Sniktitt av W995 Venter selv på denne... Lenke til kommentar
tpetrine Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sony Ericsson P1i -uten tvil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå