Gå til innhold

Har mistet den nettbank greiene..hva må gjøres?

KarmaZ

Anbefalte innlegg

Jeg har nok engang mistet den nettbank tingen som jeg får tilknyttet kode til når jeg skal logge meg inn. Har vært i kontakt med banken før, og der er det noen grinete blærer som jobber. Så ikke så veldig atraktivt for meg å passere inn der bare for å spørre ut.

Som sagt så har jeg mistet den og lurer på hvem/hvordan jeg skal få ny? Terra? Banken? Nok med å ringe? Osv osv?

Hvis man må møte opp i banken må jeg planlegge dette i forhold til jobb, siden jeg pendler og ikke er hjemme før etter banken har stengt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, selvfølgelig aktuelt å gå ned. Men noen som har vært borti samme situasjon? Bare gå ned/ringe å si jeg skal ha en ny? Eller må jeg skrive under på både det og det?

Og hvis jeg finner igjen den greia, vil den fortsatt fungere? Eller er det bare den nye som vil fungere? Kanskje litt vanskelig for dere å vite, men er nød :p

Lenke til kommentar
Hehe, selvfølgelig aktuelt å gå ned. Men noen som har vært borti samme situasjon? Bare gå ned/ringe å si jeg skal ha en ny? Eller må jeg skrive under på både det og det?

Og hvis jeg finner igjen den greia, vil den fortsatt fungere? Eller er det bare den nye som vil fungere? Kanskje litt vanskelig for dere å vite, men er nød :p

Den gamle "greia" vil fortsette å fungere den, men til noe helt annet enn den fungerte til før ... (og etter det ville ikke jeg luktet på den ..)

Det er umulig å vite hva du snakker om ettersom tankelesingen ikke fungerer her på kontoret i dag, men hvis det er en "greie" som har noe med koder å gjøre; koder som du må taste inn for å komme inn i nettbanken, så vil det bli opprettet en kobling mellom din konto og den nye "greia", og den gamle vil deretter ikke kunne gi gyldige koder lenger.

Bare send en mail til banken eller bruk et "kontaktskjema" e.l. på bankens nettsider, og forklar at du har mistet "greia" di, så sender de deg en ny "greie" i posten. Sånne henvendelser har de så mange av at de ikke løfter på øyenbrynene av det lenger ... (Ikke glem å si hvem du er, elles er det ikke godt å vite hvor "greia" blir sendt ..)

Lenke til kommentar
Men noen som har vært borti samme situasjon?

Jeg mistet min for noen uker siden. Var i banken, men de ville ikke gi meg ny, jeg måtte ringe. Så jeg ringte, og de skal sende en ny.

Har funnet igjen den gamle, men den funker ikke lenger.

Lenke til kommentar
Men noen som har vært borti samme situasjon?

Jeg mistet min for noen uker siden. Var i banken, men de ville ikke gi meg ny, jeg måtte ringe. Så jeg ringte, og de skal sende en ny.

Har funnet igjen den gamle, men den funker ikke lenger.

Hehehe...Samma med meg sist gang. Fikk ikke ny, måtte lete sa de. Men da letea jeg konstant i 1 uke, også fant jeg den... Men nå har jeg mista den utenfor huset, så det blir vanskelig å finne igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...