Imidura Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle spør om dette men uansett: Jeg har noen filer inne på pc'en som slutter *.rmj Jeg tror det er mediafiler men er litt usikker... Vet noen hva det er? Hva som kjører de? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Stemmer at det er mediafiler. De heter Real System Media Files. Det er Real Player filer og spilles av i Real Player self. Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 vet du om noen gratis rmj to mp3 convertere? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Nei, men du finner sikkert noen hvis du søker rundt omkring på nettet... :wink: Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Har prøvd...Men det var ikke så enkelt som jeg hadde håpet. Lenke til kommentar
Defender Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Trodde ikke på deg da du sa: "jeg har prøvd å søke men det er ikke så lett". Så jeg brukte 4 sekunder i google med "convert rmj to mp3" og fant maaanage programmer der.. Lenke til kommentar
Imidura Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 En ting er å finne noe under fire søkeord. En annen ting er å finne det du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå