Dragen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 hele serien er en farse, da orginalskaper har blitt skviset ut, og har ingenting med dette prosjektet å gjøre. Jeg lagde foresten denne til dragen, men han har ikke brukt den enda: "V" - Visitors Serien er en remake av kult klassikeren V - som gikk på TV3 (?) engang på 80 - tallet. Den har også gått i reprise minst 1 gang. Med karismatiske Michael Ironside og "Freddy" Krüger aka Robert Englund var den en stor suksess. Plottet er ganske simpelt, men spennende. Hvordan reagerer verden på de "vennligsinnende" besøkende aliens som plutselig en dag dukker opp med store motherships over de 28 største byene i verden? Hva om de er ulver i fåreklær? De har i tillegg menneskelig-lignende utsende. Serien følger både human heroes, og fra visitors synspunkt. Og tar opp selv med dagens verdens briller, viktige ting som Nazi allergori. notat: dette er en pilot, og ingenting er bestilt/avgjort enda om dette blir en serie. Du kunne mindt meg på det da! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Er skeptisk selv til serien, men synes det er for tidlig å være negativ snobb når det kommer til serien. Burde heller kommentere sånn hvertfall etter en pilot og flere episoder. Man kan ikke basere hele serien på en trailer/promo og noe annet småtteri. Angående det -iL- nevner, så er det også bestilt flere episoder av serien. Så det blir mer enn bare en pilot. The filming schedule in Vancouver for the series V just came out in the Canadian magazine Playback Warner Bros. Television • V. Series. Aug. 12, 2009 - Jan. 14, 2010. Vancouver. Og det blir nok en ny satsing av ABC i 2010, siden serien har fått plass den tiden for gi rom for Flashforward som vil være ABC sin erstattning til Lost, hvis Flashforward får sin andre sesong(serien starter i høst, og sesong 1 avsluttes sikkert samtidig som Lost avsluttes). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 "Good news from Comic-Con. V will premiere earlier than expected, in November 2009. An exact start date is yet to be revealed" Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Alt med denne her ser bra ut. Knallfolk bak kamera og knallfolk foran kamera, samt at originalmaterialet var flott. Skremte vannet av meg som guttunge. Har ikke gledet meg så mye til en TV-serie siden... jeg vet ikke når Lenke til kommentar
slipten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da er sendestarten avgjort, og første episode blir da 3 november http://abc.go.com/shows/v Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Originalserien er ganske god, sett hele fra -83 og litt remake-serien fra 84. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvor har jeg sett hu alien-kjerringa tidligere igjen`? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Firefly og Stargate SG1. Andre alien-jenta spilte Supergirl i Smallville, samt at du har kvinnfolket fra Lost. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Smallville har jeg sett svært lite av, så er nok et av de andre stedene jeg har sett henne. TAkk. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Håper det blir opprettet en ny tråd når serien kommer på TV, å diskutere i en tråd med denne tittelen gir dårlige vibber. De første åtte minuttene er sluppet og kan sees her: http://www.geeksaresexy.net/2009/10/25/v-t...irst-8-minutes/ Liker det man ser veldig godt, tror dette kan bli spennende. Har ikke sett originalen, men gleder meg likevel, ut ifra de åtte første minuttene. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Syns ikke det ser så verst ut jeg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Håper det blir opprettet en ny tråd når serien kommer på TV, å diskutere i en tråd med denne tittelen gir dårlige vibber. Emnetittelen kan alltids endres. Kommer nok til å prøve meg på denne serien når den kommer ut ja, alltid åpen for nye opplevelser. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) da er trådene skilt igjen. hvis jeg har glemt noen innlegg ber jeg om tilbakemelding av det slik at jeg kan flytte over disse. Endret 30. oktober 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå