Gå til innhold

"V", first look. Ser ikke bra ut.


Anbefalte innlegg

Jaja, da kom ut første "teaser" på remaken av TV miniserien V.

 

Det er godt gjort å få det til å se og føle MYE verre enn orginalen fra 1983 og 1984

 

 

SE DEN HER.

LITT MER HER OGSÅ.

 

Det hele føltes nesten ut som en dårlig såpeopera. Og skipene har fått en annen form! Ligner på en flyndre eller noe...uggg.

 

Men vi får mer av det, skal vist nok bestå av 4 sesonger med ca 22 episoder sesongen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er virkelig lenge siden. Jeg husker fortsatt at den gikk på TV og broren og faren min så på den, mens jeg ikke fikk lov, naturlig nok siden jeg var bare jyplingen den gangen. Uansett fikk dette minnene til å flomme og sjekket ut tilbudet på cdon.com. Hele serien (mini series, final battle og complete series) kommer på underkant av 600 kr. Er det en grei pris syns dere?

Lenke til kommentar
Det hele føltes nesten ut som en dårlig såpeopera. Og skipene har fått en annen form! Ligner på en flyndre eller noe...uggg.

 

 

Hvordan får du til dette ut fra de to klippene? (Har ikke sett de du linket til, kun de rett over her) Det såg da svært så lovende ut.

 

Hva betyr det hvordan skipene ser ut? Er da knekkende likegyldig. Nå såg eg aldri originalserien, men ser ikke noe poeng i å lage en serie på nytt der alt er helt identisk.

 

Da kan man liksågreit se originalen.

 

Når starter serien? Skal definitivt se om det faller i smak.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Yeah, du skriker ut at serien er elendig etter bare å ha sett sneak peeks og fordi du så noe du mente ikke tilfredstile dine ønsker..

 

Hvordan får du til dette ut fra de to klippene? (Har ikke sett de du linket til, kun de rett over her) Det såg da svært så lovende ut.

 

Hva betyr det hvordan skipene ser ut? Er da knekkende likegyldig. Nå såg eg aldri originalserien, men ser ikke noe poeng i å lage en serie på nytt der alt er helt identisk.

 

Da kan man liksågreit se originalen.

 

Når starter serien? Skal definitivt se om det faller i smak.

 

 

 

Nei, jeg sa den SER dårlig ut. Sa ikke den VAR dårlig. Nå driver du at sette ord i munnen på meg.

 

Første inntrykk sier til meg at den ser ikke bra ut. Samme måte du bedømmen en film etter å sett en trailer.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Ja og da lurer eg på hvordan du får til det ut fra de snuttene. Som sagt synest eg det såg bra ut, faktisk veldig bra, men smaken er som baken ja...

 

Hjelpe meg snakk om å motsi deg selv....

 

Hvorfor kan ikke jeg si at den ser dårlig ut, mens du kan bedømme og si at det ser bra ut utifra de snuttene???

 

Vi snakker om første inntrykk. Ergo "First Look". Fuck folkens......

 

/facepalm

 

 

Hva betyr det hvordan skipene ser ut? Er da knekkende likegyldig. Nå såg eg aldri originalserien, men ser ikke noe poeng i å lage en serie på nytt der alt er helt identisk.

 

PGA skipene er "symbolet" for V. Disse gigantiske runde skipene som svever over verden, våre byer i deres skygge.

 

De tok det mest husket delen fra serien og kastet det ut vinduet. Tenk om Lucas skulle lage mer Star Wars men forandrer på Darth Vadar drakt til en mann i en grønn drakt. Det er like gale i min meining.

 

Men jeg kan håpe at skipet de avbilder er kunn et trasnport skip eller noe.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Motsi meg selv? Hvor i verden får du det fra da? Du har visst en egen evne til å trylle fram ting du.

 

Eneste eg har sagt er følgende (kort fortalt med teskje): Eg syntest det såg veldig bra ut, derfor skjønner eg ikke hvordan du får til det motsatte?

 

Har da ikke nevnt med et eneste ord at man umulig kan si ut fra de klippene hverken ene eller det andre. Som eg sier i siste innlegget: Smaken er som baken. Det må være forklaringen, siden de to klippene virker svært lovende etter min mening.

 

Mahavisnu, en annen bruker på diskusjon.no, sier derimot det du klager på meg for. Les nå innleggene før du hyler ut.

 

Hva betyr det hvordan skipene ser ut? Er da knekkende likegyldig. Nå såg eg aldri originalserien, men ser ikke noe poeng i å lage en serie på nytt der alt er helt identisk.

 

PGA skipene er "symbolet" for V. Disse gigantiske runde skipene som svever over verden, våre byer i deres skygge.

 

De tok det mest husket delen fra serien og kastet det ut vinduet. Tenk om Lucas skulle lage mer Star Wars men forandrer på Darth Vadar drakt til en mann i en grønn drakt. Det er like gale i min meining.

 

Men jeg kan håpe at skipet de avbilder er kunn et trasnport skip eller noe.

 

Ok. Den kan eg forstå. For meg betyr jo ikke det noe som helst da eg ikke har sett originalen.

Lenke til kommentar

Nostalgi er et tveegget sverd. Har to sesonger av Sledge Hammer! i min DVD-hylle. Gjensynet var småmorsomt (til og med litt genialt, særlig første sesong), men ikke den fantastiske, überkule TV-serien jeg så som barn.

 

 

Kan godt være denne serien ikke er navnet sitt verdig. Det gjenstår å se. Tilbakemeldingene ved testscreening av pilotepisoden var visstnok positive.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hele serien er en farse, da orginalskaper har blitt skviset ut, og har ingenting med dette prosjektet å gjøre.

 

Jeg lagde foresten denne til dragen, men han har ikke brukt den enda:

 

 

"V" - Visitors

 

MV5BMTI5NzQ2MDM1NF5BMl5BanBnXkFtZTYwMzIxMDc5._V1._SX299_SY400_.jpg

 

Serien er en remake av kult klassikeren V - som gikk på TV3 (?) engang på 80 - tallet.

Den har også gått i reprise minst 1 gang.

 

Med karismatiske Michael Ironside og "Freddy" Krüger aka Robert Englund

 

var den en stor suksess.

 

Plottet er ganske simpelt, men spennende. Hvordan reagerer verden på de "vennligsinnende"

besøkende aliens som plutselig en dag dukker opp med store motherships over de 28 største

byene i verden? Hva om de er ulver i fåreklær?

 

De har i tillegg menneskelig-lignende utsende.

 

Serien følger både human heroes, og fra visitors synspunkt. Og tar opp selv med dagens

verdens briller, viktige ting som Nazi allergori.

 

notat: dette er en pilot, og ingenting er bestilt/avgjort enda om dette blir en serie.

Lenke til kommentar

Måtte bare kjøpe meg original serien (99kr på cdon) etter at jeg leste denne tråden første gang. Wow, det brakte mange minner tilbake! Husket ikke så mye, men etterhvert som jeg så det på nytt fikk jeg massevis av flashbacks.

 

Utrolig morsomt å se den igjen, og jeg syns faktisk ikke at effektene er så dårlig.

Tror nok ikke jeg kommer til å se remaken, da jeg tror det vil ødlegge opplevelsen og minnene jeg har fra originalen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vel nå er det flere som nevner at piloten til "V" er noe av det beste de har sett på lenge, blant annet Kristin Dos Santos på E!Online så blir opplagt noe jenter kommer til å like og:

 

Lou in Scottsdale, Ariz.: What are you hearing about ABC's V?

Forget about hearing. We've seen the pilot, and on a scale of 1 to 10, we give it an 11. V is the best pilot we've seen in, well, forever. Elizabeth Mitchell (Lost) is amazing. Scott Wolf (Party of Five) is adorable and charming. And you simply won't be able to take your eyes off Morena Baccarin (Firefly). It goes above and beyond expectations!

Lenke til kommentar
Vel nå er det flere som nevner at piloten til "V" er noe av det beste de har sett på lenge, blant annet Kristin Dos Santos på E!Online så blir opplagt noe jenter kommer til å like og:

 

Lou in Scottsdale, Ariz.: What are you hearing about ABC's V?

Forget about hearing. We've seen the pilot, and on a scale of 1 to 10, we give it an 11. V is the best pilot we've seen in, well, forever. Elizabeth Mitchell (Lost) is amazing. Scott Wolf (Party of Five) is adorable and charming. And you simply won't be able to take your eyes off Morena Baccarin (Firefly). It goes above and beyond expectations!

 

Ja, det var jammen overbevisende. De synes at skuespillerene er lekkre å se på.....sorry, men "sexyness" holder ikke for meg.

 

Men det blir spennende å se når den kommer. Holder meg skeptisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...