RasmusKRiis Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Her er et macro bile fra meg,denne gangen av en løvetann. Jeg lurer på hva dere synes om bilde og om den B/W versjonen eller den versjonen med farger er best. f/14 1/160 sec ISO 100 Endret 28. mai 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 syntes det fungerete best med farger, ble litt for kjedelig uten, men fokus syntes jeg er på feil sted her. Veldig slitsom for øynene at det sitter helt i bildekanten. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 syntes det fungerete best med farger, ble litt for kjedelig uten, men fokus syntes jeg er på feil sted her. Veldig slitsom for øynene at det sitter helt i bildekanten. Hvor burde fokuset sittet da? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Synes du har fått til et flott bilde der...det med farger altså RandiA Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) syntes det fungerete best med farger, ble litt for kjedelig uten, men fokus syntes jeg er på feil sted her. Veldig slitsom for øynene at det sitter helt i bildekanten. Hvor burde fokuset sittet da? ørlite lengre til høyre. Hadde hvertfall gjort det mer behagelig for mine øyne Endret 30. mai 2009 av nbmofo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå