Equanox Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei Jeg har fått en liten oppgave av en bekjent av meg som kjører ATV, ligger per dags dato som nr.2 i Norge i sin klasse. Han vil gjerne at jeg skal ta litt profileringsbilder med han på sykkelen, uten sykkelen, i løypa, bare sykkelen o.l. Noen som har noen gode tips/triks til hvordan jeg skal få til noen skikkelig tøffe bilder av han, som vil ta seg godt ut som en presentasjon av han som ATV-kjører? I Første omgang skal jeg ikke ta bilder av han i løypa, bare hjemme hos han med sykkelen og kjøre-utstyr osv. Av utstyr har jeg i dag et A300 kamerahus, sigma 28mm 1.8, minolta 50mm 1.7, et stativ og en HVL-F42AM blits. Har og en assistent tilgjengelig som jeg kan bruke. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ute i løypa: Lek deg med vinkler og omgivelser. Få til in action bilder, frys personen/ATV mens ting rundt blir blurret ut. En fin ting er å se hva andre har gjort for å stjele/låne ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå