espenae Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) hei:) jeg må ha mobilt bredbånd ganske kjapt no.. så lurte på om det var mulig å kjøpe i butikk i bergen eller må jeg bestille over nett? bør ha den innen 2 dager:S trenger skjappt svar:) takker for all hjelp:D Endret 28. mai 2009 av espenae Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jepp, bare å gå i butikken, så blir det ordnet på dagen Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hei:) jeg må ha mobilt bredbånd ganske kjapt no..så lurte på om det var mulig å kjøpe i butikk i bergen eller må jeg bestille over nett? bør ha den innen 2 dager:S trenger skjappt svar:) takker for all hjelp:D For litt over ett år siden selte de det ivertfall på spaceworld og på telebutikken. Gå inn der å sjekk. Eventuelt ring inn der. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Jepp, bare å gå i butikken, så blir det ordnet på dagen ok.. så eg kan bare gå opp på expert feks.. så får eg abn og den modemet med en gang? vet du om eg kan bruke det samme dag eller om eg må vente før det aktiveres? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja, du får modemet med en gang. Nei, det blir aktivert med en gang så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jepp, bare å gå i butikken, så blir det ordnet på dagen ok.. så eg kan bare gå opp på expert feks.. så får eg abn og den modemet med en gang? vet du om eg kan bruke det samme dag eller om eg må vente før det aktiveres? når jeg kjøpte telenor mobilt. så fikk jeg det på dagen og brukte det samme dag. tar vell noen timer å aktivere det tror jeg. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Jepp, bare å gå i butikken, så blir det ordnet på dagen ok.. så eg kan bare gå opp på expert feks.. så får eg abn og den modemet med en gang? vet du om eg kan bruke det samme dag eller om eg må vente før det aktiveres? når jeg kjøpte telenor mobilt. så fikk jeg det på dagen og brukte det samme dag. tar vell noen timer å aktivere det tror jeg. oki:D takker for all hjelp:) det går fint med 1 dag aktivering bare ikke det var sånn vist du bytter abn at det tar flere uker før det aktiveres:P hehe men takk giejn:D Lenke til kommentar
espenae Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 lurte på en liten ting til... en sa at det var gratis de 4 første måndene no på netcom stemmer dette? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 lurte på en liten ting til... en sa at det var gratis de 4 første måndene no på netcom stemmer dette? Det var ivertfall det før i år men ikke nå lenger tror jeg... Men er ikke helt sikker. Spør butikken! hehe Lenke til kommentar
espenae Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 lurte på en liten ting til... en sa at det var gratis de 4 første måndene no på netcom stemmer dette? Det var ivertfall det før i år men ikke nå lenger tror jeg... Men er ikke helt sikker. Spør butikken! hehe oki) hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå