Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Kanskje det er en sjalu eks. Njæ - tror det er desserten. Kanskje begge deler? jeg synes du gjennomfører veldig godt Anfall, høyt nivå både på musikkfronten og bildetakingen Likte veldig godt "Daft punk - Harder better faster stronger" Jeg las tittelen på sangen først, så så jeg bildet, og måtte le litt for megselv Tusen takk, på musikkfronten er det ikke alltid sanger jeg liker selv da, men passer liksom til bildene likevel. Godt å høre at jeg fikk deg til å le, håpte det var en passende tittel. Flotte bilder Anfall, må følges med på Nesten så jeg får lyst å ta bilder selv, så det bør du ta til deg. Men har ikke noe ordentlig kamera. Takk skal du ha Du får spare da, tviler sterkt på at du kommer til å angre. Dette kameraet virker jo ganske bra. Er ikke dyrt heller, er det Lars bruker. Endret 17. juni 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Flotte bilder Anfall, må følges med på Nesten så jeg får lyst å ta bilder selv, så det bør du ta til deg. Men har ikke noe ordentlig kamera. Egentlig ingen unnskyldning. Sjekk hva Knewt gjør med mobilkamera https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1116400 En av de andre her tar bilder med utstyr som ikke er dyrere enn 200kroner https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1116616 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg har ganske dårlig mobilkamera for øyeblikket, da jeg bruker en annen mobil fordi min er ødelagt. Jeg har ikke eget kamera, men det er et jeg låner når jeg er på tur og slikt. Men at jeg skal bruke det hver dag og ta bilder vil de reagere på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Er som sagt ikke utstyret det kommer an på, men skjønner at du ha et "skikelig" kamera, Cyph. Dagens bilder kommer litt senere. Det kan forresten hende det blir lite aktivitet her nå i slutten av måneden. Vil fortsatt prøve å ta bilder ofte, men skal begynne i sommerjobb neste uke, og der jeg skal er det ikke mye tilgang på internett. I så fall får jeg prøve å få slengt ut noe i slutten av måneden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Her kommer dagens: Evanescence - Solitude Oh, solitude,Still with me is only you Oh, solitude, I can't stay away from you Bildet er forresten ikke tatt med mitt utstyr som står nevnt her i tråden. Lånte Lars sitt utstyr, har tenkt lenge på å ta det bildet, og når hadde jeg muligheten til å låne kameraet hans med mellomring. Edit: Glemte visst å skalere det. Endret 18. juni 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Lekkert! Treffer temaet veldig godt også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Lekkert! Treffer temaet veldig godt også. Tusen takk Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Likte bildet - nydelig og skarp dråpekule midt i tynn DOF.. Får assosiasjoner til en tunge med piercing. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Perfekt!!! Fokus er akkurat slik vi vil ha det, veldig bra! Heilt klart min favoritt så langt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Likte bildet - nydelig og skarp dråpekule midt i tynn DOF.. Får assosiasjoner til en tunge med piercing. Takk, takk! Perfekt!!! Fokus er akkurat slik vi vil ha det, veldig bra! Heilt klart min favoritt så langt! Flott at du likte det Var litt vanskelig å få dråpen helt i fokus, det blåste litt så bladet/grenen den hang på ristet en del. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Flott at du likte det Var litt vanskelig å få dråpen helt i fokus, det blåste litt så bladet/grenen den hang på ristet en del. Synes ikke her. ..og så rund og fin som den var! Ikke noen blob her - dette er en krystallkule! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå