Gå til innhold

Junifest 2009 - Anfall - Musikkinspirert

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Kanskje det er en sjalu eks. :p
Njæ - tror det er desserten. ;)

Kanskje begge deler? :p

jeg synes du gjennomfører veldig godt Anfall, høyt nivå både på musikkfronten og bildetakingen :)

Likte veldig godt "Daft punk - Harder better faster stronger"

Jeg las tittelen på sangen først, så så jeg bildet, og måtte le litt for megselv :D

Tusen takk, på musikkfronten er det ikke alltid sanger jeg liker selv da, men passer liksom til bildene likevel. Godt å høre at jeg fikk deg til å le, håpte det var en passende tittel. ;)

Flotte bilder Anfall, må følges med på :) Nesten så jeg får lyst å ta bilder selv, så det bør du ta til deg. ;) Men har ikke noe ordentlig kamera.

Takk skal du ha :) Du får spare da, tviler sterkt på at du kommer til å angre. Dette kameraet virker jo ganske bra. Er ikke dyrt heller, er det Lars bruker.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Er som sagt ikke utstyret det kommer an på, men skjønner at du ha et "skikelig" kamera, Cyph. ;)

Dagens bilder kommer litt senere. Det kan forresten hende det blir lite aktivitet her nå i slutten av måneden. Vil fortsatt prøve å ta bilder ofte, men skal begynne i sommerjobb neste uke, og der jeg skal er det ikke mye tilgang på internett. I så fall får jeg prøve å få slengt ut noe i slutten av måneden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Her kommer dagens:

Evanescence - Solitude

Oh, solitude,

Still with me is only you

Oh, solitude,

I can't stay away from you

post-145158-1245363015_thumb.jpg

Bildet er forresten ikke tatt med mitt utstyr som står nevnt her i tråden. Lånte Lars sitt utstyr, har tenkt lenge på å ta det bildet, og når hadde jeg muligheten til å låne kameraet hans med mellomring.

Edit: Glemte visst å skalere det.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Likte bildet - nydelig og skarp dråpekule midt i tynn DOF.. :)

Får assosiasjoner til en tunge med piercing. :)

Takk, takk! :)

Perfekt!!! Fokus er akkurat slik vi vil ha det, veldig bra! :) Heilt klart min favoritt så langt! :thumbs:

Flott at du likte det :) Var litt vanskelig å få dråpen helt i fokus, det blåste litt så bladet/grenen den hang på ristet en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...