Gå til innhold

Junifest 2009 - Anfall - Musikkinspirert

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Likte Through The Glass - der fanget du noe, synes jeg!

Tusen takk :)

Ja... Meg! :p

Haha :p

Through The Glass var sinnsykt stilig! :)

Takk takk, gøy å se at noen liker bildene. Begynner av og til å lure på om jeg er for kjedelig/elendig her.

Veldig fint :)

Takk! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Her kommer gårsdagens:

Bruker spoiler siden noen kanskje kan synes at dette er ganske enkelt. Så den når jeg ventet på bussen, den har nok blitt truffet av en buss eller noe, altså ikke overkjørt, da hadde den vært flat, men det en jo ca. like hel. Den lå helt inntil veggen til en bygning, så er nok noen som har sett den og lagt den der.

Korn - Dead

post-145158-1244553611_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fant en tjære (stavet sånn?:S), altså en slik veldig vanlig svart og hvit fugl, på skoleområdet i dag. Den satt inntil en vegg og beveget seg omtrent ikke, man kunne løfte den opp liksom. Den virket skadet, siden den ikke fløy vekk, og den var veldig luskete. Ringte politiet og ba dem sende meg videre til dyrevern, men de brydde seg visst ikke om slikt :( Tror du kunne fått noen gode bilder av den. Den så veldig trist ut, og har tja, ødelagt dagen min.

Ellers liker jeg veldig godt bildene dine, synes du kunne fått med foten til duen. Legger merket til at du bruker veldig lite det gylne snitt i bildene dine, altså å plassere midtpunktet i bildet litt på siden istedenfor mitt på. Noen ganger ser det bedre ut slik du gjør det, men jeg liker veldig godt det gylne snitt ^^ Ellers en veldig fin tråd, liker idéen. Jeg har gjort noe lignende, bare med bilder av meg selv, og bare sanger av slipknot.

Lenke til kommentar
Takk takk, gøy å se at noen liker bildene. Begynner av og til å lure på om jeg er for kjedelig/elendig her.

Tror ikke man skal vere så redd for det egentlig. Det har heller med å gjøre at det er veldig mange som deltar på junifesten å gjøre. Merker selv at jeg ikke har "ork" til å følge med på mer en noen få.

Er en tur innom de fleste sånn innimellom da, og det var vel på en sånn svipptur jeg fant det bildet ditt også :)

Lenke til kommentar

Selv om mangel av kommentarer ikek trenger å bety noe så merker jeg at jeg får et lite kick hver gang jeg åpner "Mine Innlegg" og ser at noen har postet i tråden min. Det er veldig gøy med tilbakemeldinger. Kan fort bli litt demotivert når man ikke får det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Skulle gjerne hatt bittelitt mer fokus på øynene - det kan du antageligvis skarpe lokalt opp i PS.

Skulle også gjerne hatt hele foten, men det er pirk.

Dakar pippipen.

..NOT! Luftens rotter kan jeg egentlig spare meg for.

Jeg er enig i det du sier om øyet og foten, men det var litt "snapshot". Venta på bussen, og det vrimla med folk, så jeg følte meg litt idiot der jeg stod og tok bilde av en død due. :p Det ble det beste jeg klarte.

Fant en tjære (stavet sånn?:S), altså en slik veldig vanlig svart og hvit fugl, på skoleområdet i dag. Den satt inntil en vegg og beveget seg omtrent ikke, man kunne løfte den opp liksom. Den virket skadet, siden den ikke fløy vekk, og den var veldig luskete. Ringte politiet og ba dem sende meg videre til dyrevern, men de brydde seg visst ikke om slikt :( Tror du kunne fått noen gode bilder av den. Den så veldig trist ut, og har tja, ødelagt dagen min.

Ellers liker jeg veldig godt bildene dine, synes du kunne fått med foten til duen. Legger merket til at du bruker veldig lite det gylne snitt i bildene dine, altså å plassere midtpunktet i bildet litt på siden istedenfor mitt på. Noen ganger ser det bedre ut slik du gjør det, men jeg liker veldig godt det gylne snitt ^^ Ellers en veldig fin tråd, liker idéen. Jeg har gjort noe lignende, bare med bilder av meg selv, og bare sanger av slipknot.

Er veldig glad i å ta bilder av dyr og natur, så det hadde nok vært artig prøvd å ta bilde av den, om den ikke hadde blitt for redd da.

Prøver å bruke det gyldne snitt ofte, men er er ikke mye av det foreløpig i denne tråden, fåpr prøve å forbedre meg. Takk for kommentar uansett :)

Mye bra. Som Kellendil sier så er det mange som holder på. Selv så begrenser jeg heller kommenteringen for å rekke å se alle bildene :)

Skjønner det, men takk for at du orket og ta en titt innom. :)

Selv om mangel av kommentarer ikek trenger å bety noe så merker jeg at jeg får et lite kick hver gang jeg åpner "Mine Innlegg" og ser at noen har postet i tråden min. Det er veldig gøy med tilbakemeldinger. Kan fort bli litt demotivert når man ikke får det.

Helt enig. Blir fort litt følelsen av at "hvorfor gadd jeg å melde meg på" osv når man ikke får kommentarer og sånn, men nå har det tatt seg opp litt her. Er fort lit mer motiverende når man vet at noen gidder å følge meg og gjerne slenge inn lit kritikk/kommentarer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Blir forresten ikke noe bilde i dag, har hatt null ide/inspirasjon egentlig. Får se om det blir noe i morgen/fremover. Vurderer å banne meg pga. eksamen, men da får jeg jo ikke posta bilde. Vi får se..

Lenke til kommentar

Offtopic:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Fant en tjære (stavet sånn?:S)

Det staves "skjære". Tjære er sånn klissete, svart gugge du har på taket ditt

Det heter skjor... (nynorsk... :p )

Ellers, veldig fine bilder, Anfall! :) Likte spesielt godt det siste med den døde fuglen og "gjennom glass"-bildet :yes:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Takk :) Var redd folk kom til å si feks. "æsj, har du tatt bilde av en død fugl?!" osv. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Joda, men man kan jo også følge litt med på "Views". Den gir jo en indikasjon på hvor mange som har vært innom tråden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har blitt lite bilder her nå pga. eksamenslesing. Men nå kommer jeg "sterkt" tilbake. ;) Slenger likegodt ut flere bilder, så er bare å kommentere.

Korn - Hold on

post-145158-1244911060_thumb.jpg

Kent - 500

post-145158-1244911076_thumb.jpg

Edit: Yay! 1000 innlegg!

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...