Gå til innhold

Er man sosial på LAN?

Anbefalte innlegg

LAN er sosialt, finns de som bare sitter for seg selv da, men det er ytterst få. Anders: gamerne har en grunn til at de spiller, dem har kanskje øvd lenge og har veldig lyst på å vinne 10.000kr? ;)

Selvfølgelig kunne dem ha vært med på å gjøre andre ting, men se det fra deres side. Det er ekstremt morsomt å være med sin klan og konkurrere mot andre. Du har sikkert vært med på det selv. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
på alle LAn jeg har vært har det vært veldig sosialt....  

Ingen gjemmer seg så mye.... bortsett fra kanskje en som sitter 40 % av tiden å lager seg baner til Flashpoint...  :lol:

:yes:

ja han er helt utrolig sitter p lager baner i ett sett hærregud jeg skjønner ikke at han gidder.

Men han er jo med på en del games da

Lenke til kommentar
på alle LAn jeg har vært har det vært veldig sosialt....  

Ingen gjemmer seg så mye.... bortsett fra kanskje en som sitter 40 % av tiden å lager seg baner til Flashpoint...  :lol:

Det er da ikke så mye. Har nesten ikke gjort noe annet en det siden jeg fikk OFP på dagen det ble releasa. Vel når man er innblandet i moder som Invasion 1944 så blir det vel bare sånn :roll::roll:

OFP er et herlig spill siden man må være sosial. Man må skrike til folka at det gjør noe feil ;)

Lenke til kommentar

Hver gang jeg er på LAN (som er ganske ofte) så blir det alltid sinnsykt masse diskusjoner, om datarelaterte ting og ting som absolutt ikke har noe med data å gjøre. Er ikke uvanelig at vi spiller et spill i en time, snakker i tre timer, spiller litt igjen og fortsetter prating. Ofte er LAN 60-70% sosialt for min del, men det kommer jo selvsagt ann på hvor stort LAN og hva slags folk som er der.

Lenke til kommentar

SÅ KLART DET ER SOSIALT! LAN er som oftest = mange pc'er, mange folk, få kvm.. det = høy tetthet.. høy tetthet er enten du vil det eller ikke svært sosialt!

eneste jeg kommer på er mer sosialt er kjedelige stunder med familien..

Lenke til kommentar

enstemmig vedtatt: LAN ER SOSIALT.

men det er alltid en eller annen person som kommer på lan, kopierer alle spillene som han ikke har fra før, og setter seg ned for å spille SP HELE FORBANNA LANET!

shotgun anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...