kjelle392 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Har i lengre tid hatt problemer med lyden i Vista. Jeg har et SoundBlaster Live! 24-bits lydkort (USB). Lyden spraker veldig og faller ut av og til. Det virker som om dette skjer når det er aktivitet på nettet til/fra maskina mi. Det spiller ingen rolle om jeg streamer lyden eller avspiller direkte fra harddisken - lyden knitrer, spraker og faller ut like mye. Kan også med sikkerhet si at det ikke har noe med evt. påvirkning fra andre elektriske apparater da lydkortet fungerer helt fint på laptopen (som også har Vista). Når det pågår som værst, så "stopper" liksom alt opp. Evt. filmer jeg ser på pauser i noen sekunder. Er jeg inne i et spill så får jeg en framerate på 1-2 i noen sekunder osv. Jeg har selvsagt prøvd å av- og reinstallere driverne, og også byttet USB-port. Legger til at jeg nå kjører direkte inn på maskina; altså ikke via USB-hub. Dette er svært irriterende, men er det noe å gjøre med det? Endret 28. mai 2009 av kjelle392 Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ingen som vet noe? (trodde jeg fant det ut men problemet er fortsatt her - det er derfor tråden står som løst) Endret 29. mai 2009 av kjelle392 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå