Gå til innhold

Hva anbefales tv/data i en liten hybel?

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg for øyeblikket har en nødløsning på tilreisende hybel, må jeg nesten ha meg en tv der. Men vet igrunn ikke helt hva jeg skal gå for. Siden jeg skal benytte den like godt som tv, til data. Når det gjelder data, er det ikke mer enn renn surfing. Mens tv går for både ps3 og liknende.

Ikke snakk om noe store greier, men antar 32/37 holder. Og til under 4-5 000 kr. Hva er det egentlig man bør se etter når det gjelder kriteriene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg nettopp en Benq E2200HD. 1080p full HD, VGA, DVI og HDMI, sistnevnte kan brukes til DVD, Riks-TV og den slags. Finnes også i 24"-utgave, og det er jo mange lignende skjermer på markedet. Kan brukes til alt, hvis det er stort nok for deg.

Lenke til kommentar

det er plasma. de er ikke gode til pcbruk (bortsett fra filmseing) pga innbrenningsfaren. + samsung henger litt etter på plasmatver. skal man ha plasma gå heller for lg eller panasonic. mye bedre plasmaskjermer.

lønner seg ALDRI å kjøp billigste modeller av tver pga ettersleppp og hakking i bilde og kontrast.

skal du ha plasma gå heller for denne: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=123768

Endret av SnikendeChris
Lenke til kommentar

Å...Ja pokker.. Var plasma det der.. LCD er vel bedre til mitt bruk vil jeg tro ja

Ser litt på LG6000 som jeg tidligere siklet etter... bra tv? Har jo allerede en 40" samsung. Så orker ikke å kjøpe en makan en :p Den skal jeg gi bort

Lenke til kommentar

Ser at man må være dreven innen faget for å finne noe passende. Men en løsning kunne vært å bare kjøpe en bæreveske til laptopen, også brukt den immellom husene. Men blir jo fortsatt en utfordring å finne en passende tv ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...