Henrikpus Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei. Har en oppgave hvor vi skal skrive generelt om techno og dj execute. Da vi satt oss ned for å søke etter stoff, fant vi lite. Så jeg lurer på om dere har noe å dele med oss? Techno er det viktigste. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei. Har en oppgave hvor vi skal skrive generelt om techno og dj execute. Da vi satt oss ned for å søke etter stoff, fant vi lite. Så jeg lurer på om dere har noe å dele med oss?Techno er det viktigste. [email protected] Du kan jo sende mail til han og spørre=) han bor i Grimstad og heter Thom. 19 år gammel. Her er hjemmesiden hans Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 spot on ståle. Om den der execute er det dere tror er techno er det nok på tide med litt research. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 hAHAHGAHAHAHAHAH. ----> Min reaksjon til dette. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ståle: ID på de technolåtene!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå