tambur4 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har i dag en Nokia E51 som synger på siste verset. Har vært veldig fornøyd med den, men skjermen er altfor liten.. Har også blitt fullstendig avhengig av typen "aktiv ventemodus". Bruker telefonen mye som huskeliste og kalender. Trenger derfor en tlf med: -stor skjerm -Wifi -Grei MP3-spiller -ganske bra kamera -E-post (lese, ikke skrive så mye...) -kalenderoppføring/To-do-liste på "desktopen" -Aktiv ventemodus eller tilsvarende Jeg har tittet litt på Nokia 5800 XpressMusic. Den har jo stor skjerm: -utnyttes hele skjermen i f.eks. aktiv ventemodus? -Eller når man er på Internett? -Er kalenderen like avansert (minst) som på E51? Jeg har brukt min E51 som MP3-spiller. Har vært fornøyd med det.. Kunne derfor også tenke meg en N-mobil fra Nokia, men hvor avanserte er de egentlig? Er det mye av de samme funksjonene. Kunne tenke meg å bruke Quick Office til å lage dokuemnter, lister som er kjekke å ha i jobben. Er det standard i de forskjellige N-modellene. Ser på telefon til maks 3500.- (ca) uten abo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå