elwapo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei jeg har ett problem Jeg har en pc.. laptop som jeg forslker å koble til ett auditorien (prosjektor) Jeg får ikke signal.. men projektoren fungerr fint når jeg kobler den fra Vga hele veien igjennom, men ikke når jeg kobler den gjennom det systemet på auditoriet.. Dette er en slik RGBS kobling hvor man har rød grønn blå og svart kabel også en kabel som jeg ikke vet hva er til som jeg tror det står RES på og hvor kablen er hvit. Er det noen spessiell programvare man må kjøre for å kunne bruke dette eller ? fordi jeg får da opp at signalet støttes ikke .. det kommer det opp i projektoren. og har også forsøkt å koble om kablene fordi det vises ikke så godt på den andre siden altså projentorsiden hva som er grønn og blå og rød osv, så har forslkt flere kombinasjoner, men totalt uten lykke. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kan du vise bilde av kabler og kontakter? Vær OBS på at rød-grønn-blå phono kontakt ikke er RGB, det er komponent. http://www.michaeldvd.com.au/Articles/Vide...oConnectors.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå