inor Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei. Når jeg starter opp pc'n kommer jeg ikke lenger enn til windows loadinga. Der står den og loader i all evighet. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Litt lite info her da.. Skjedde dette helt plutselig uten noen mulig grunn? Kanskje du installerte et program for en eller 2 dager siden? Eller fått en ny harddisk? Tips 1: Koble vekk alle USB enheter koblet til pc'en, slik som usb harddisker, usb minnepinner, eller printer. Tips 2: Slå av pc'en, trekk ut strømforsyningen og vent 2 minutter, og koble til igjen. Tips 3: Du har feks installert et nytt program på pc'en. Start maskinen i safemode, og fjern programmet du installerte. Boot windows inn i safemode Lenke til kommentar
inor Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Litt lite info her da.. Skjedde dette helt plutselig uten noen mulig grunn? Kanskje du installerte et program for en eller 2 dager siden? Eller fått en ny harddisk? Tips 1: Koble vekk alle USB enheter koblet til pc'en, slik som usb harddisker, usb minnepinner, eller printer. Tips 2: Slå av pc'en, trekk ut strømforsyningen og vent 2 minutter, og koble til igjen. Tips 3: Du har feks installert et nytt program på pc'en. Start maskinen i safemode, og fjern programmet du installerte. Boot windows inn i safemode Jeg sa litt lite info. Her kommer mer: Dette problemet dukket opp etter en sikring som gikk i huset. Jeg kommer ikke inn i sikerhetsmodus Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Litt lite info her da.. Skjedde dette helt plutselig uten noen mulig grunn? Kanskje du installerte et program for en eller 2 dager siden? Eller fått en ny harddisk? Tips 1: Koble vekk alle USB enheter koblet til pc'en, slik som usb harddisker, usb minnepinner, eller printer. Tips 2: Slå av pc'en, trekk ut strømforsyningen og vent 2 minutter, og koble til igjen. Tips 3: Du har feks installert et nytt program på pc'en. Start maskinen i safemode, og fjern programmet du installerte. Boot windows inn i safemode Jeg sa litt lite info. Her kommer mer: Dette problemet dukket opp etter en sikring som gikk i huset. Jeg kommer ikke inn i sikerhetsmodus Når du trykker F8 og velger safemode, fortsetter loadinga av windows, og så stopper opp, da også? Altså at det samme skjer igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå