Dinsdale Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Dette brettet sleit jeg som faen med. Hvis noen vet hvor jeg mener så har jeg "løsningen" her. Kjør som faen med jeepen på begynnelsen av brettet, dess fortere du kommer fram jo bedre tid har du. Ignorer alle andre og bare løp på skrått ned mot sjøen, der finnes det første teamet. Bruk granater for å ta hele teamet fort...løp så videre til neste og gjenta. Problemet her var at jeg fikk "mission failed" uansett hvor rask jeg var. Siden du må ta disse før de sprenger landsbyen lønner det seg å komme fort fram med jeepen. Jeg visste ikke dette og tok meg god tid fordi det var kult å kjøre jeep Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 bare kjør som en ost og skyt vc soldatene før de dreper de infødte, easy Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Har ikke no å si hvor lang tid du bruker med jeepen.. det som teller er hvor lang tid du bruker fra den vei-sperringa til du klarer å ta ut mortar-teamene. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Ok, leste på et engelsk forum at alt gjaldt. Men jeg stoler på deg. Da får jeg prøve å løpe som pokker fra veisperringa og la de andre ta seg av fienden. Håper jeg ikke dør... Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Vil bare takke for en flott topic-tekst. Få bruker *SPOILER* dessverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå