Coffey Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Bare svar "O-o-og, og du da?! Hæ?!" før du slenger deg ned på knær og peker med fingrene som pistoler og skyter rundt deg imens du brøler "Owned!". Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg foretrekker den fine "ok." Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg foretrekker den fine "ok." +1 Eller som andre har sagt, bare se på han, sløvt, og fortsette med hva du gjorde. Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg brøler "NO U" så høyt jeg bare kan, så løper jeg hjem med tårer i øynene. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg foretrekker den fine "ok." tenkte på det samme Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 OK med "Magnum-looken", før du snur deg og sier høyt pwnd! Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Wear your seat belt, don't run with scissors and drink milk. Have a nice day. Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Ja, jeg mista det igår, er du med å lete etter et sammen? en venn av meg slang det til en som sa get a life til han Endret 3. september 2009 av SLars1 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kjøp deg et lite ekstraliv å ha på nøkkelknippet eller noe. Da kan du bare vise den og si: "Har alt gjort det." Dratt den en gang før, og det føltes herlig! Lenke til kommentar
Spissborgeren Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 "Hold kjeft ellers kapper jeg av deg kuken og mater den til en løshund!" Funker hver gang. Gitt at det ikke er ei jente. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 I already have one. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Ultimat comeback uansett hva som blir sagt... Morra di kan <det han sa>. Er fullstendig umulig for han å komme med noe etter det, og skulle han finne på noe er det bare å dra den igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå