Blekk. Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Pleier å si noe sånt som: "Fyyy FAEN du er tøff azzzz...eh" Og går. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du drar jo selvfølgelig en skikkelig intærn frase : Idioten : Get a Life !! Du : hl.exe -console sv_cheats 1 /GOD /NOCLIP IMPULSE 101 Ahahahaahaha!! BEST. Men det går ikke ann. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvor fikk du ditt? Bare så jeg unngår å gjøre den samme feilen Skal vi skaffe oss et sammen? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vell, Mora di er dum. Nei da, jeg svarer som regel ett eller annet ala "Si det samme om 10 år når du jobber for meg" eller noe annet som viser at jeg er best i verden. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Var en fyr som presterte å si dette til meg, ingame(WoW) - ganske sterkt å høre det fra en som er 50 levler høyere enn meg og i en aktiv raiding guild <Stranger> Make someone trade you a life or something.. <Wobni> I'm pretty sure its soulbound *Stillhet* Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 noen som ikke har hørt om boe liv? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Du bare sier Tøft sagt, klapper i henda å går! <Stranger> Make someone trade you a life or something..<Wobni> I'm pretty sure its soulbound *Stillhet* Trodde jeg skulle drite på meg! :'D Endret 8. juli 2009 av xhisor Lenke til kommentar
Sylinderhatt Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 I ekte Duke Nukem stil sier du (med den mest macho stemmen du kan mestre) "You're an inspiration for birth control." Lenke til kommentar
Insense Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Bitch. Gjør det gjerne The McLovin way. (00:28) Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 "Ok." og så går du funker alltid meget bra Lenke til kommentar
Insense Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Haha, "OK" er en klassiker. Om man sier det med null følelse er det /care utrykk nr. 1. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 fake gråt er konge :!: og dra det skikkelig langt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Er det faktisk noen her som har fått " Get a life " i trynet av en complete stranger ute engang? Sånn på serriøst. Selv har jeg bare fått det over msn på spøk osv, også i enkelte tilfeller når vi driver med idrett etc. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Alt etter hvordan du ser på det. Noen rappere lagte mye lyd. Jeg parodierte dem.. veldig over the top. Da fikk jeg det sendt tilbake. Men da bare lo jeg og kameraten min høyt. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 jeg har fått det over cs ;p men da er det jo tapt sak siden han spiller jo cs samtidig så ser ikke hvordan han kunne ha bedre liv enn meg hvis vi begge spilte samtidig. men på byen har jeg aldri møtt noen som har sagt det nei Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 "Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man." Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Noe jeg kom på i farta, sikkert ikke så bra, men alikevel; "Visste ikke at rævhøl kunne prate". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå