Zaftig Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Vel, dersom ne person gjentatte ganger sier fks get a life, kan du like mange ganger med sløvt blikk si dust til han. Husker jeg sa det til en person mange ganger på ungdomskolen. Han begynte å reagere på det etterhvert, og spurte hvorfor jeg sa det hele tia. Jeg antar det er effektivt fordi du viser ikke sinne, men mer at du ignorerer han, ser ned på han. Dersom du reagerer for mye selv så viser du at du bryr deg om det han gjør, som er målet hans. Så du bør vel alltid tenkte på hva målet til en mobber er, og deretter sørge for at han ikke oppnår det. spora litt av men,, det er bare å si det med en non-chalant stemme så kan man si hva man vil. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Gi et "wow,"-kompliment! "wow, fine sko du har" "wow, meget stram og fin rumpe du har der" eller... Be han definere "et liv" Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det er bare å svare "I have several lives, I'm a gamer". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 I always respawn, bitch. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hva med å bare si "greit" med en tørr, overlegen tone, så snu seg å drive med det gjorde før han spurte. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Idiot: Get a life du: du er støgg så fortsetter du med det du gjorde. svar med replikken rett etter idioten har sagt "get a life" for optimal effekt. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Eg synas at det går greitt å seie tilbake: Morra di skulle få seg et liv, eventuelt Your mommah should get a life. Eg synas iallefall at det å få noko om mora si slengt i trynet er jævlig irriterande. Veit ikkje om de synas det, då. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg bruker å si: Det va ikke det mordi sa til meg igår! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Du kan også si at du lagra ved forrige checkpoint, så det er ingen fare. Denne likte jeg veldig godt! Skulle ønske noen sa "get a life" til meg så jeg kunne testa den ut. Personlig liker jeg å se på folk, løfte et øyenbryn, smile skjevt og si "smart sagt" dersom de er idiot på en eller annen toskete måte og fornærmer meg. Du kan også bruke "modent". Funker på samme måte. Er desverre kommet over den alderen hvor jeg møter på så alt for mange slike tapere Endret 16. juni 2009 av Sookie Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bryt ut i gråt, og prøv å gi personen en klam klem. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Bryt ut i gråt, og prøv å gi personen en klam klem. Den tror jeg faktisk hadde funka, om du hadde vært flink til å fake-gråte Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hva er poenget med a svare? Det beste er a vise at du driter i han, men siden du lager thread her gjor du apenbart ikke det sa da er slaget tapt Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Er alltids morsomt å ha et comeback. Er heller ikke så lett å vise at man ikke "bryr seg" over MSN f.eks. Kjørte foresten den "sorry, I cant hear you over the sound of how awesome I am". Funker fett med mye latter som respons. Endret 16. juni 2009 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er alltids morsomt å ha et comeback. Er heller ikke så lett å vise at man ikke "bryr seg" over MSN f.eks. Kjørte foresten den "sorry, I cant hear you over the sound of how awesome I am". Funker fett med mye latter som respons. Sier de ofte at du må få deg et liv, eller spurte du pent om de kunne spørre deg slik at du kunne teste den ut? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2009 Nei fikk den tilfeldigvis for noen dager siden over MSN Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) - "get a life" - u2, 9gga Eventuelt: - "get a life" - k?... Endret 24. juni 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hvis man tar det så tungt så er det kanskje på tide å få seg et liv? Hvis du liker livet ditt så er det vel bare å ''shrug care''. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2009 :!: La dette bare være en tråd om hva man sier om man får det i trynet. Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Badguy: Get a life Underdog: Det smallt fra rett rasshøl du! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du er tragisk. Da har man parrert det ganske greit. Akkurat som britene ikke skjøt Stukafly på Stukaflyene i 1941, skyter man ikke ned en teit linje med en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå