Gå til innhold

"Get a life", hva svarer man?

Anbefalte innlegg

Vel, dersom ne person gjentatte ganger sier fks get a life, kan du like mange ganger med sløvt blikk si dust til han.

Husker jeg sa det til en person mange ganger på ungdomskolen. Han begynte å reagere på det etterhvert, og spurte hvorfor jeg sa det hele tia.

Jeg antar det er effektivt fordi du viser ikke sinne, men mer at du ignorerer han, ser ned på han.

Dersom du reagerer for mye selv så viser du at du bryr deg om det han gjør, som er målet hans.

Så du bør vel alltid tenkte på hva målet til en mobber er, og deretter sørge for at han ikke oppnår det.

spora litt av men,,

det er bare å si det med en non-chalant stemme så kan man si hva man vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan også si at du lagra ved forrige checkpoint, så det er ingen fare.

Denne likte jeg veldig godt!

Skulle ønske noen sa "get a life" til meg så jeg kunne testa den ut.

Personlig liker jeg å se på folk, løfte et øyenbryn, smile skjevt og si "smart sagt" dersom de er idiot på en eller annen toskete måte og fornærmer meg. Du kan også bruke "modent". Funker på samme måte.

Er desverre kommet over den alderen hvor jeg møter på så alt for mange slike tapere

Endret av Sookie
Lenke til kommentar

Er alltids morsomt å ha et comeback. Er heller ikke så lett å vise at man ikke "bryr seg" over MSN f.eks.

Kjørte foresten den "sorry, I cant hear you over the sound of how awesome I am". Funker fett med mye latter som respons.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Er alltids morsomt å ha et comeback. Er heller ikke så lett å vise at man ikke "bryr seg" over MSN f.eks.

Kjørte foresten den "sorry, I cant hear you over the sound of how awesome I am". Funker fett med mye latter som respons.

Sier de ofte at du må få deg et liv, eller spurte du pent om de kunne spørre deg slik at du kunne teste den ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...