Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

"Get a life", hva svarer man?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
"get a life" er vel en spydig kommentar, ergo ganske naturlig å innta forsvarsposisjon, ville du bare gått eller stått der med en veldig dum mine?

Mener at det enkleste er å kontre det med humor, ikke noe amper stemning og man kommer seg ut av det.

Hvorfor skal jeg forsvare meg selv mot noe så latterlig? Jeg har ikke noe behov for å overtale en annen om at "jo, jeg har faktisk et liv". Stating the obvious har aldri vært min greie.

Det enkleste er selvsagt å ikke kontre med noe som helst. Det sier seg selv.

Lenke til kommentar
"get a life" er vel en spydig kommentar, ergo ganske naturlig å innta forsvarsposisjon, ville du bare gått eller stått der med en veldig dum mine?

Mener at det enkleste er å kontre det med humor, ikke noe amper stemning og man kommer seg ut av det.

Hvorfor skal jeg forsvare meg selv mot noe så latterlig? Jeg har ikke noe behov for å overtale en annen om at "jo, jeg har faktisk et liv". Stating the obvious har aldri vært min greie.

Det enkleste er selvsagt å ikke kontre med noe som helst. Det sier seg selv.

en klassiker mot noen som plager eller kommer med litt mange spydige komentarer: "du prøver for hardt"

Lenke til kommentar

Er vel egentlig ikke så mye å si, bare overse det. Eneste du kan gjøre er å slutte å spille så mye wow eller hva enn du driver med som gjør at folk slenger slike kommentarer, er nok en grunn til det og derfor er det ikke mye man kan si tilbake hvis du ikke er ute etter å krangle da.

Du kan jo bare svare med humor, som er det jeg ville gjort om jeg fikk en slik kommentar. Men det vil nok ikke stoppe av den grunn.

Hadde en mate som fikk smelt det i tryne for noen år siden, da var vi i alderen rundt 16, han svarte med kommentaren:

"Get laid" og det ble -helt- stille. Den tøffe fyren som skulle yppe var litt sensitiv rundt det emnet.

Hoho, beste hittil^^

Men forutsetter at han som slenger drit er jomfru da, ellers blir det en dårlig diss :p

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar

«ok» med arrogant holdning og javeldabørdusepådegsjølv-blikk, så går du bort. Fyren vil bare bli rett og slett eid. Har gjort det før og det funker helt fint.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Her hvor jeg bor (stovner), så klikker folk for småting. De prøver å gjøre deg sur, og hvis du sier noe frekt tilbake, så vil de plutselig ha bråk med deg. Jeg pleier bare å le når noen sier noe. Orker ikke bullshit med småkids som er frekke i kjeften bare fordi de har eldre brødre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...