Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

"Get a life", hva svarer man?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha fått "get a life" i trynet, da tar du elegant å vipper frem en enkroning fra lomma. Slenger den til han og sier " Jeg kan vel kjøpe ditt?"

Jeg synes sånn som dette blir så utrolig cheesy. Det er ikke sånn man hadde funnet på spontant, og da virker det bare tryhard å skulle dra frem et avansert comeback som man tydeligvis har gått og pønsket på lenge.

Lenke til kommentar

Jepp, mener jeg også. Ingen som kommer på å gjøre slikt om man ikke har funnet det på selv. Blir isåfall et par sekund for sent og da blir alt ødelagt :/

Den beste hittil synes jeg er den hvor man spør hvorfor personen mener man bør få seg et liv, og så svare "wow du er kul" mens man går vekk.

Lenke til kommentar

Greia med ; "wow du er drit kul som sier det til meg lissom" er at det høres så fjortiss/barnslig ut.

Jeg vil si at svare kommer ann på om du vil ha bråk eller ikke. Hvis du slenger ut "hold kjeft, bitch" så burde en være forberedt på en tilbake en også.

Jeg ville tatt det med humor, og fått alle til å ledd. Mye enklere, og du slipper sannsynligvis bråk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvorfor må du absolutt svare noe? Det er ikke vits å gå i forsvarsposisjon når du ikke har noe å forsvare.

Lenke til kommentar
Skal jeg knuse trynet ditt?

^This person.

Men man kan jo bare se helt forundret og naiv ut og si "men jeg har jo et?". Kjempelite morro for den som får comebacket. Er i tillegg kjempelite moro å være vitne til, men det hadde nok funket knall.

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar
Hvorfor må du absolutt svare noe? Det er ikke vits å gå i forsvarsposisjon når du ikke har noe å forsvare.

"get a life" er vel en spydig kommentar, ergo ganske naturlig å innta forsvarsposisjon, ville du bare gått eller stått der med en veldig dum mine?

Mener at det enkleste er å kontre det med humor, ikke noe amper stemning og man kommer seg ut av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...