Pentumsmart Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) "Skal jeg ta ditt?" og "Skal jeg knuse trynet ditt"? Endret 29. mai 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Denne må jeg nesten ta på dialekt da det høres så veldig mye bedre ut. "Gjerne det, sålæng æ slæpp å sjå det støgge trynet ditt i det!" Oversatt: "Gjerne det, så lenge jeg slipper å se det stygge ansiktet ditt i det!" Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Etter å ha fått "get a life" i trynet, da tar du elegant å vipper frem en enkroning fra lomma. Slenger den til han og sier " Jeg kan vel kjøpe ditt?" Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Etter å ha fått "get a life" i trynet, da tar du elegant å vipper frem en enkroning fra lomma. Slenger den til han og sier " Jeg kan vel kjøpe ditt?" +1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Etter å ha fått "get a life" i trynet, da tar du elegant å vipper frem en enkroning fra lomma. Slenger den til han og sier " Jeg kan vel kjøpe ditt?" +1 +1 Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Etter å ha fått "get a life" i trynet, da tar du elegant å vipper frem en enkroning fra lomma. Slenger den til han og sier " Jeg kan vel kjøpe ditt?" Jeg synes sånn som dette blir så utrolig cheesy. Det er ikke sånn man hadde funnet på spontant, og da virker det bare tryhard å skulle dra frem et avansert comeback som man tydeligvis har gått og pønsket på lenge. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jepp, mener jeg også. Ingen som kommer på å gjøre slikt om man ikke har funnet det på selv. Blir isåfall et par sekund for sent og da blir alt ødelagt :/ Den beste hittil synes jeg er den hvor man spør hvorfor personen mener man bør få seg et liv, og så svare "wow du er kul" mens man går vekk. Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 takk for at du mener jeg er verdt 2 , eller : skal ikke skaffe meg ditt hvertfall. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du drar jo selvfølgelig en skikkelig intærn frase : Idioten : Get a Life !! Du : hl.exe -console sv_cheats 1 /GOD /NOCLIP IMPULSE 101 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Bare si "Nei." Og når de sier "hæ?" eller "hva?" sier du "Nei." igjen. Fortsett dette til vedkommende står og ser spørrende på deg. Da sier du "Bare nei.", og du har vunnet. Gratulerer. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Husk å være nøye med å opprette innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Smisk". Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Greia med ; "wow du er drit kul som sier det til meg lissom" er at det høres så fjortiss/barnslig ut. Jeg vil si at svare kommer ann på om du vil ha bråk eller ikke. Hvis du slenger ut "hold kjeft, bitch" så burde en være forberedt på en tilbake en også. Jeg ville tatt det med humor, og fått alle til å ledd. Mye enklere, og du slipper sannsynligvis bråk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Aldri hørt noen si det før, er det noe som er populært blant fjortisser sør i landet eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvorfor må du absolutt svare noe? Det er ikke vits å gå i forsvarsposisjon når du ikke har noe å forsvare. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Skal jeg knuse trynet ditt? ^This person. Men man kan jo bare se helt forundret og naiv ut og si "men jeg har jo et?". Kjempelite morro for den som får comebacket. Er i tillegg kjempelite moro å være vitne til, men det hadde nok funket knall. Endret 1. juni 2009 av Kakofoni Lenke til kommentar
Monstah Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hvorfor må du absolutt svare noe? Det er ikke vits å gå i forsvarsposisjon når du ikke har noe å forsvare. "get a life" er vel en spydig kommentar, ergo ganske naturlig å innta forsvarsposisjon, ville du bare gått eller stått der med en veldig dum mine? Mener at det enkleste er å kontre det med humor, ikke noe amper stemning og man kommer seg ut av det. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 been there done that... opskrytt.. klassiker er jo å ikke bry seg om en dritt.. /care Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå