Christeven Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) si som jei altid sier når folk ikke er e9 med mei: SPEIL evt. SKJOLD dette signaliserer svært sterkt at du sender det tilbake til dem. edit. husk å bruke armene foran, så det ser ut som et speil/skjold. da blir du tat mer seriøst. Om du er 9 år ja Vet ikke om det var ironi, men kan se for meg at det blir mer diss om man sier det der. Endret 28. mai 2009 av Christeven Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 haha SPEIL skal testes Lenke til kommentar
Norgesmannen-Erlend Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Man trenger da ikke å svare. Bare gå rett bak han og vri nakken hans ganske fort. Så pisser du på han og henger han på et kors edit: Rive opp magen, så pisse. Ikke så seriøst eller hva? Lenke til kommentar
H3N Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva i all verden svarer man når folk sier "get a life" eller "få deg et liv"? Noen som har noen gode comebacks på lur? Har mer en nok problemer i dette livet, hvorfor i helvete skal jeg få meg et til? Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Du kan også si at du lagra ved forrige checkpoint, så det er ingen fare. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 "Dra til h...... din jævla drittsekk. Gonna bust you up!!" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 "Skjer det så lite i ditt liv at du må blande deg inn i alle andres?" Lenke til kommentar
Makri Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 takk i like måte pleier jeg å ta, de får like store problemer å svare da Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hadde en mate som fikk smelt det i tryne for noen år siden, da var vi i alderen rundt 16, han svarte med kommentaren: "Get laid" og det ble -helt- stille. Den tøffe fyren som skulle yppe var litt sensitiv rundt det emnet. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Haha, det kan funke. Kanskje "get a wife"? Rimer attpåtil. Eller denne: "Få deg eit liv". Svar: "Sa han som har hiv" Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Enkelt og greit.. Man svare "ok" med et smil, og snur seg og går. Fjerner all morro med det hele, og smilet viser at du bryr deg beng om hva han har å si. Lenke til kommentar
ehnothanks Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Herm. Funker fett. Haha, så sant ! Fight fire with fire xD Som eldst i søsken flokken så har det gått meg på nervene mer enn engang. Utrolig frustrerende *ler* Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Her i Haugesund tenner folk hvis du sier "Morå de e ein vennalaus mann" Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Støtter skjold eller speil. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Dette er bare en alt, det andre livet mitt er epic. Ehehehe.....he... Endret 29. mai 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 si som jei altid sier når folk ikke er e9 med mei: SPEIL evt. SKJOLD dette signaliserer svært sterkt at du sender det tilbake til dem. edit. husk å bruke armene foran, så det ser ut som et speil/skjold. da blir du tat mer seriøst. troll? Her i Haugesund tenner folk hvis du sier "Morå de e ein vennalaus mann" Det gjør vi ikke? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 si som jei altid sier når folk ikke er e9 med mei: SPEIL evt. SKJOLD dette signaliserer svært sterkt at du sender det tilbake til dem. edit. husk å bruke armene foran, så det ser ut som et speil/skjold. da blir du tat mer seriøst. troll? Tipper det Genialt innlegg though. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva i all verden svarer man når folk sier "get a life" eller "få deg et liv"? "Hvor kan jeg laste ned det?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå