ArmenMinAU Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei Dette har egentlig lite i dette forumet å gjøre, men det kan jo hende man får kommentar slengt i trynet i visse sammenhenger. Hva i all verden svarer man når folk sier "get a life" eller "få deg et liv"? Noen som har noen gode comebacks på lur? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg trenger ikke et til.. Lenke til kommentar
Vargan Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Spør hva de mener når de sier "get a life". Uansett hva de svarer sier du "Wow du er kul.". Også går du. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Maybe I'll take yours. Trolig ikke fornuftig å svare - men men - hvis du er Duke Nukem så kanskje Endret 28. mai 2009 av ZombieBobie Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 beste comeback noensinne i alle slike situasjoner er å være død alvorlig og si "flørter du med meg?", le og gå vekk. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 De var utsolgt. Den var usedvanlig dårlig. Smurstafas derimot var ikke så dum. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg ville bare sagt, sorry jeg er opptatt og gått derfra. Lenke til kommentar
Magnolian Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Spør hva de mener når de sier "get a life". Uansett hva de svarer sier du "Wow du er kul.". Også går du. Det der kan jeg skrive under på at det funker Du gir dem en slags mild fuck you Lenke til kommentar
ehnothanks Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 beste comeback noensinne i alle slike situasjoner er å være død alvorlig og si "flørter du med meg?", le og gå vekk. Haha, det der likte jeg ! Elsker måten de "slemmingene" ikke vet helt hva de skal svare tilbake til noe sånt (: Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Maybe I'll take yours. Trolig ikke fornuftig å svare - men men - hvis du er Duke Nukem så kanskje Støtter denne, men si det på norsk så du ikke høres ut som om du nettopp logga av teh_interwebz. Lenke til kommentar
Kaller alle biler Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Bare si du har masse tusen liv i WoW. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Bare si du har masse tusen liv i WoW. eller at du akkurat har runna super mario så du trenger de ikke lenger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) For dem som har sett Russel Peters: "Fuck you, you fucking blow-job" - Phrase used so as to not to attract any possible comeback - Urbandictionary.com Eller "Jeg er gamer, jeg har ekstraliv." Endret 28. mai 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Spør hva de mener når de sier "get a life". Uansett hva de svarer sier du "Wow du er kul.". Også går du. Haha, den er nice. Tippar den funkar dritbra! Likte også den med å flørte og deretter le seg bort. Det som er utfordrande er jo å komme med kommentaren tidsnok så det ikkje virkar som om du må tenkje nøye for å finne eit svar. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Uansett hva de svarer sier du "Wow du er kul.". Også går du. Har dratt den der en del ganger, funker ikke så verst Det som er utfordrande er jo å komme med kommentaren tidsnok så det ikkje virkar som om du må tenkje nøye for å finne eit svar. Har dessverre gjort det der noen ganger også Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) si som jei altid sier når folk ikke er e9 med mei: SPEIL evt. SKJOLD dette signaliserer svært sterkt at du sender det tilbake til dem. edit. husk å bruke armene foran, så det ser ut som et speil/skjold. da blir du tat mer seriøst. Endret 28. mai 2009 av rEkiym Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Man trenger da ikke å svare. Bare gå rett bak han og vri nakken hans ganske fort. Så pisser du på han og henger han på et kors edit: Rive opp magen, så pisse. Endret 28. mai 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå