iqlizer Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hørt om han som skulle kjøpe kukring på skoringen? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 AMO Agent slår tilbake! We are saved! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Nei, han har eg ikkje hørt om. Fortell. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hah! Så gøy at jeg glemte å le. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg vet at de selger mer enn sko på skoringen. Vesker og skoskje Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '12' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå